بررسی اثر بخشی آموزش هوش هیجانی دانش آموزان ۵ ابتدایی دبستان شادی شهر تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بخشی آموزش هوش هیجانی دانش آموزان ۵ ابتدایی دبستان شادی شهر تهران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بخشی آموزش هوش هیجانی دانش آموزان ۵ ابتدایی دبستان شادی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی آموزش هوش هیجانی دانش آموزان ۵ ابتدایی دبستان شادی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بخشی آموزش هوش هیجانی دانش آموزان ۵ ابتدایی دبستان شادی شهر تهران :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هوش هیجانی به معنی طرز تفکر یک عصر یا دوره اولین و کلی ترین معنی هوش هیجانی است, روحیه ای که دریک عصریا دوره وجود دارد و عبارتست از خصوصیات فرهنگی معنوی یا احساسی که یک دوره را مشخص می کند. در این – طرح یک گروه آزمایش و یک گروه کنترل وجود دارد. پس از انتخاب تصادفی دانش آموزان پسر مراحل اجرای آزمایش طی ۵ جلسه ۴۰ دقیقه ای بر مبنای مدل گلمن بر روی گروه آزمایش اجرا شد. جامعه آماری این پژوهش شامل کل دانش آموزان پسر پایه ۵ ابتدایی دبستان شادی شهر تهران بود که در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ مشغول به تحصیل هستند. از آزمون تحلیل واریانس ANOVA یک راهه برای تحلیل استفاده شد. نتایج تحلیلهای کوراریانسهای چند متغیری و یکراههنشان داد که بین نمرههای پس آزمون مؤلفه های هوش هیجانی در گروه آزمایشی و گروه کنترل تفاوت معنی دار وجود دارد. بنابراین اثربخشی آموزش هوش هیجانی در افزایش مؤلفه های هوش هیجانی مورد تأیید قرار گرفت. هوش هیجانی و مهارتهای هیجانی طی زمان رشد و در طول زندگی تغییر میکنند و این که میتوان با آموزش برنامه های اصلاحی مانند کلینیکهای درمانی آنها را بهبود بخشید مطابقت دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.