مقاله بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان ۱۵-۳۹ سال (مطالعه موردی شهر شهرکُرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان ۱۵-۳۹ سال (مطالعه موردی شهر شهرکُرد دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان ۱۵-۳۹ سال (مطالعه موردی شهر شهرکُرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان ۱۵-۳۹ سال (مطالعه موردی شهر شهرکُرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان ۱۵-۳۹ سال (مطالعه موردی شهر شهرکُرد :

تعداد صفحات :۳۶

مصرف کلیه کالاها از جمل کالاهای فرهنگی در چند ده اخیر به یک پدید فراگیر تبدیل شده‌است؛ بر همین اساس این پژوهش به بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی ” مطالعه موردی زنان ۱۵-۳۹ سال شهر شهرکُرد“ پرداخته‌است. روش مطالعه در این تحقیق روش پیمایشی است که در آن جمـع‌آوری اطلاعـات بـا استفاده از ابزار پرسشنامه (محقق ساخته ) است؛ جامعه آماری شامل کلیه زنان ۱۵-۳۹ سال شهر شهرکُرد ( نفر۳۹۵۹۶) است که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه تعداد ۳۸۰ نفر تعیین و هر یک از نمونه‌ها با توجه به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای (سیستماتیک) مشخص شدند. سواد رسانه‌ای به‌عنوان یک متغیر مستقل واسط (وابسته درونی) در تعامل دوسویه با استفاده از رسانه و نحوه تأثیر‌گذاری رسانه‌هاست؛ رسانه‌های جمعی، شبکه‌های اجتماعی و سواد رسانه‌ای، متغیرهایی با تأثیر متقابل بر یکدیگرند. همان‌طور که مصرف کالاهای فرهنگی وابسته به میزان سواد رسانه‌ای زنان است، سواد رسانه‌ای به‌عنوان متغیر مستقل واسط بر میزان مصرف کالاهای فرهنگی زنان (متغیر وابسته) تأثیرگذار است. برمبنای سه سطح مصرف (انگیزه‌، عادت، رفتار) و مصرف کالاهای فرهنگی بر مبنای سه سطح بررسی شده (میزان و نوع وگرایش به مصرف) زنان دارای سطوح بالای سواد رسانه‌ای، نسبت به زنانی که از سطوح سواد رسانه‌ای کمتری برخوردارند بنا بر سطح سوادرسانه‌ای‌شان انگیزه خرید و مصرف کالاهای فرهنگی بیشتری در آنها ایجاد شده‌است. و انگیزه مصرف در زنان منجر به رفتار مصرف و گرایش و تنوع در مصرف کالاهای فرهنگی و تکرار در اعمال مصرف، منجر به ایجاد عادت در مصرف کالاهای فرهنگی آنها می‌شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.