پاسخگویی کارکنان عامل وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پاسخگویی کارکنان عامل وفاداری مشتریان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پاسخگویی کارکنان عامل وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پاسخگویی کارکنان عامل وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاسخگویی کارکنان عامل وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بازار امروز متعلق به مشتری است. مشتری امروزی کیفیت خواه است و کیفیت، یعنی پاسخگویی مؤثر به نیازهای مشتری. وفاداری، اصولاً دو طرفه و مبتنی بر همکاری است. در بیشتر موارد وفاداری به ‏مردم، شرکتها و محصولات نسبت داده می شود. وفاداری به این معنی است که سازمان مزایایی را ‏برای مشتریان ایجاد کند به طوری که تعهد آنها افزایش یابد. تعهد واقعی مشتری ‏زمانی ایجاد می شود که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی خودش برای انجام خرید برانگیخته شود و این برانگیختگی در سایه پاسخگویی و تکریم مشتریان از سوی کارکنان تحقق خواهد یافت. در این مقاله سعی شده است نقش پاسخگویی مناسب کارکنان به مشتریان در وفاداری مشتریان تشریح گردد. در ادامه به اهمیت، ماهیت و مفهوم پاسخگویی و وفاداری مشتری، چرایی پرداختن به مفهوم وفاداری مشتری و انواع وفاداری پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.