علل تحقیق گریزی در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره راهنمائی شهرستان نکا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
علل تحقیق گریزی در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره راهنمائی شهرستان نکا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد علل تحقیق گریزی در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره راهنمائی شهرستان نکا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی علل تحقیق گریزی در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره راهنمائی شهرستان نکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن علل تحقیق گریزی در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره راهنمائی شهرستان نکا :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی علل تحقیق گریزی در آموزش و پرورش از دیدگاه معلمان دوره راهنمائیشهرستان نکا و ارائه پیشنهادهائی در جهت افزایش روحیه علاقمندی معلمان به تحقیق و پژوهش انجامگرفته است. در این تحقیق متغیرهایی چون وضع اقتصادی و معیشتی معلمان، حمایت مسئولان از نتایجتحقیقات، تشویق معلمان پژوهنده، رضایت شغلی معلمان، دسترسی به اطلاعات و منابع آموزشی،جنسیت. سطح تحصیلات، دوره (مقطع) تحصیلی. بررسی شده است. با توجه به ماهیت و هدف، اینتحقیق از نوع توصیفی- کاربردی به شیوه پس رویدادی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان دوره راهنمائی شهرستان نکا در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ است، تعداد آنها ۳۳۰ نفر می باشد، که با استفاده از جدول مورگان- کرجیسی متناسب با حجم جامعه تعداد ۱۸۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت گرد آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد. پرسشنامه مورد استفاده به صورت محقق ساخته می باشد.داده های حاصل با استفاده از ۲۸ سؤال بسته پاسخ بر مبنای طیف لیکرت و ۴ سؤال باز پاسخ گردآوری شده اند. تحلیل داده ها به وسیله آزمون مجذور کای ((X(2) و فریدمن، و با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفته است.نتایج تحقیق نشان میدهد که بین وضع اقتصادی و معیشتی معلمان، عدم حمایت مسئولان از نتایجتحقیقات، عدم تشویق معلمان پژوهنده، میزان رضایت شغلی معلمان، عدم دسترسی به اطلاعات و منابعآموزشی وسطح تحصیلات، با تحقیق گریزی آنان رابطه معنی دار بوده و بین جنسیت و دوره (مقطع)تحصیلی باتحقیق گریزی، رابطه بی معنی (عدم رابطه) می باشد. مقایسه نظرات معلمان با توجه به متغیرجنسیت نشان داد که در زمینه میزان رضایت شغلی ومقطع تحصیلی تفاوت در نظرات معلمان زن و مردوجود دارد. و بین نظرات معلمان با توجه به سابقه خدمت آنها و سطح تحصیلات تفاوتی مشاهده نگردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.