بررسی تاثیرمولفههای مدیریت دانش بر موفقیت سازمانی با تاکیدبر نقش میانجی نوآوری سازمانی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش اهواز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرمولفههای مدیریت دانش بر موفقیت سازمانی با تاکیدبر نقش میانجی نوآوری سازمانی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش اهواز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرمولفههای مدیریت دانش بر موفقیت سازمانی با تاکیدبر نقش میانجی نوآوری سازمانی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش اهواز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرمولفههای مدیریت دانش بر موفقیت سازمانی با تاکیدبر نقش میانجی نوآوری سازمانی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش اهواز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرمولفههای مدیریت دانش بر موفقیت سازمانی با تاکیدبر نقش میانجی نوآوری سازمانی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش اهواز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در دنیای امروزی بخش اعظمی از کارها و فعالیتهای ما مبتنی بر اطلاعات است و زمان کمتری برای کسب تجربه و به دست آوردن دانش صرف می شود. در این شرایط، سازمان ها بر اساس میزان دانش خود با یکدیگر به رقابت میپردازند و در این میان، مدیریت دانش با در اختیار داشتن ابزارهای لازم، فرصت خوبی برای به سازی عملکرد منابع انسانی و نیز مزایای رقابتی ایجاد میکند. پژوهش حاضربا بررسی تاثیر مولفههای مدیریت دانش بر موفقیت سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری سازمانی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش اهواز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ به انجام خواهد رسید. روش پژوهش توصیفی پیمایشی و از نوع تحقیقات علمی و به طور مشخص مبتنی بر – مدل معادلات ساختاری می باشد جامعهی آماری پژوهش، شامل کارکنان سازمان ) ۳۰۰ نفر ( اداره کل آموزش و پرورش ا هو از میباشد.برای انتخاب تعداد نمونه از نمونه گیری تصادفی با فرمول کوکران ۱۶۹ نفر انتخاب شد. برای حصول اطمینان از ارجاع این تعداد از پرسشنامه، تعداد ۱۸۰ پرسشنامه در بین افراد پخش شد. نتایج پژوهش تعداد ۱۷۳ پرسشنامه به طور کامل تکمیل شده و ارجاع داده شد . در این تحقیق برای سنجش روایی، اعتبار صوری پرسشنامه استفاده شد و برای ارزیابی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شدهاست. از یک نمونه اولیه با حجم ۳۰ نفر استفاده شده است ضریب آلفای کرونباخ توسط نرم افزار SPSS22 محاسبه شده است است میزان ضرایب آلفای کرونباخ محاسبه شده در تمامی موارد بزرگتر از ۷ / ۰ است که از اعتبار بالای ۳ ، پرسشنامه حکایت دارد که در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفت. در تنظیم اطلاعات و دادهها و عرضه آنها در فرم اطلاعات آماری و نمایش گرافیکی به صورت نمودارهای ستونی، هیستوگرام و نظایر آن از متدوال ترین ابزار و تکنیکهای آماری موجود در مجموعه نرم افزار آماری SPSS22 استفاده گردیده است. در ادامه برای پاسخگویی به سوالات پژوهش و نتیجه گیری از روشهای آماری و آزمونهای متفاوت با استفاده از نرم افزار SPSS22 و LISREL8.54 به نحوی که ذکر می شود، استفاده خواهد شد. جهت بررسی نرمال بودن دادهها از آزمون کلموگروف اسمیرنف، از آزمون تحلیل عاملی تاییدی جهت تأیید روایی سوالات و مشخص سازی عوامل کلیدی هر مولفه و از فن مدل -یابی معادلات ساختاری جهت بررسی برازش مدل پژوهش با دادههای جمع آوری شده استفاده خواهد شد. نتیجه گیری: به کارگیری دانش به روز، توزیع، تبادل و به اشتراک گذاری دانش و آگاهی از عوامل محیطی و نیز حفظ بقا و حیات، زمینه ساز ایجاد موفقیت سازمانی در سازمان های آموزشی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.