مقاله رتبه‎بندی مالی شرکت‎های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش‎های تصمیم‌گیری چند شاخصه و مدل‌های ترکیبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رتبه‎بندی مالی شرکت‎های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش‎های تصمیم‌گیری چند شاخصه و مدل‌های ترکیبی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه‎بندی مالی شرکت‎های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش‎های تصمیم‌گیری چند شاخصه و مدل‌های ترکیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه‎بندی مالی شرکت‎های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش‎های تصمیم‌گیری چند شاخصه و مدل‌های ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه‎بندی مالی شرکت‎های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش‎های تصمیم‌گیری چند شاخصه و مدل‌های ترکیبی :

تعداد صفحات :۳۶

پویایی و موفقیت شرکت‎ها به ارزیابی، مقایسه و شناخت نقاط قوت و ضعف عملکرد آنها وابسته است. اگرچه رتبه‎بندی و مقایسه شرکت‎های صنایع مختلف با هم می‎تواند راهنمای مفیدی برای مدیران، سیاست‎گذاران و سرمایه‎گذاران باشد، اما مسئله مهم تعیین معیارها، شاخص‎ها و مدل‌های مناسب برای این رتبه‎بندی‌ها است. روش‎های معمول رتبه‌بندی شرکت‎های بورس نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند. از آنجاکه معیارهای رتبه‌بندی شرکت‎ها متعدد و اغلب متضادند، بهره‌گیری از مدل‌های MCDM ضرورت می‌یابد. چون ویژگی‌های هر تکنیک چند معیاری خاص است، رتبه‎بندی‌های متعددی ارائه می­شود و این امر می‌تواند سردرگمی سرمایه‌گذاران را تشدید نماید. تاکنون الگوریتم مفهومی جامع و ترکیبی که بتواند شرکت‎های برتر در بورس تهران را بر اساس جمیع جهات شناسایی نماید، ارایه نشده است. در این پژوهش، ابتدا شرکت‎های بورس تهران با استفاده از مدل‌های مختلف MCDM (شامل تاپسیس، الکتره، مجموع ساده وزنی، ویکور، لینمپ، تاکسونومی و همچنین (DEA رتبه‎بندی شده­اند. به‌دلیل اختلاف معنادار میان رتبه‎های این روش‎ها، با استفاده از متدهای ادغامی، رتبه نهایی شرکت‎ها تعیین می‌شود. در انتها الگوریتمی مفهومی جهت تکرارپذیرسازی این روش جهت پژوهشگران آتی طراحی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.