بررسی نقش مشاوردرپیشرفت تحصیلی وسلامت روانی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مشاوردرپیشرفت تحصیلی وسلامت روانی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مشاوردرپیشرفت تحصیلی وسلامت روانی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مشاوردرپیشرفت تحصیلی وسلامت روانی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مشاوردرپیشرفت تحصیلی وسلامت روانی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تعیین میزان نقش مشاور در سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از دیدگاه دبیران ودانشآموزان دبیرستان های دخترانه ی شهرپلدختر بود. جامعه ی آماری این پژوهش کلیه ی دانش آموزان و دبیران دبیرستان هایدخترانه ی شهرپلدخترکه درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل بودند. نمونه ی آماری این تحقیق ۳۵۸ نفربودکه ۳۰۰ نفر دانش آموز با استفاده از فرمول کوکران و باروش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب و نمونه ی دبیران ۵۸ نفرکه به روش سرشماری انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها ی تحقیق از پرسش نامه ی سلامت روان (GHQ)، پرسش نامه ی پیشرفت تحصیلی گیزلی (۱۹۷۱) و پرسش نامه ی محقق ساخته ی دیدگاه دبیران و دانش آموزان استفاده شده است. نتایج آزمون خی دو این پژوهش نشان داد که از دیدگاه دبیران و دانش آموزان درخصوص نقش مشاوردر پیشرفت تحصیلی و سلامتروانی دانش آموزان رابطه ی معناداری (P<0/01) وجود دارد. همچنین نتیجه ی بررسی بااستفاده از ضریب همبستگی پیرسون بین پیشرفت تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان نشان داد که بین این دو متغیر رابطه ی منفی و معنی داری (r=0/015) وجودارد؛ به عبارتی هرچه سطح سلامت روانی دانش آموزان افزایش یابد به همان اندازه درپیشرفت تحصیلی آنان نیز افزایش مشاهده گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.