بررسی رابطهی خودکارآمدی و تصور توفیق از تدریس با رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطهی خودکارآمدی و تصور توفیق از تدریس با رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطهی خودکارآمدی و تصور توفیق از تدریس با رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطهی خودکارآمدی و تصور توفیق از تدریس با رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطهی خودکارآمدی و تصور توفیق از تدریس با رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مقدمه: معلم مهمترین متغیر در یادگیری دانش آموزان است؛ به عبارت دیگر، مهمترین عامل، مواد آموزشی یا روش تدریس نیست،درواقع معلم است .هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطهی خودکارآمدی و تصور توفیق از تدریس با رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی انجام گرفته است.روش: این تحقیق از نظر روش، از آنجایی که به تحلیل همبستگی بین متغیرها پرداخته است از نوع توصیفی -همبستگی است. کلیه ی آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان زیرکوه که تعداد آنها ۳۵۶ نفر است به عنوان جامعهی آماری در نظر گرفته شدند. نمونه با استفاده ازجدول مورگان، ۱۸۶ نفر برآورد شد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای از تمامی دبستان های سطح شهر (۳۱ مدرسه) و ازهر مدرسه تعداد ۶ نفر به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه ی خودکارآمدی معلم شان- موران و ولفلک هوی، پرسشنامه ی رضایت شغلی کندال و هولین و پرسشنامه ی تصور توفیق از تدریس فردوسی پور است. اطلاعات گردآوری شدهبراساس آمار توصیفی و استنباطی (آزمون ضریب همبستگی، تحلیل رگرسیون و تحلیل واریانس چند متغیری) از طریق نرم افزار آماری ۲۰spss مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت.یافته ها: یافته های پژوهش نشان داد بین (خودکارآمدی و تصور توفیق از تدریس)، (خودکارآمدی و رضایت شغلی) و (تصور توفیق ازتدریس و رضایت شغلی) رابطه معنیدار وجود ندارد. بین معلمان زن و مرد با سطح تحصیلات متفاوت از نظر متغیرهای خودکارآمدی،تصور توفیق از تدریس و رضایت شغلی تفاوت معنی دار مشاهده نشد. اما بین معلمان با سنوات خدمت متفاوت از نظر متغیرهای فوقتفاوت معنی دار مشاهده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.