اثربخشی آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایز یافتگی خود در دختران سال اول دبیرستان های اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایز یافتگی خود در دختران سال اول دبیرستان های اهواز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایز یافتگی خود در دختران سال اول دبیرستان های اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایز یافتگی خود در دختران سال اول دبیرستان های اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایز یافتگی خود در دختران سال اول دبیرستان های اهواز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف اثربخشی آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایز یافتگی خود در دختران سال اول دبیرستان های اهواز صورت گرفت. روش تحقیق نیمه تجربی بوده و از طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. جامعه ی آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر اهواز بود. نمونه آماری شامل ۶۰ دانش آموز بود که به طور تصادفی انتخاب و در گروه آزمایش و کنترل جایگزین شدند. جهت اندازه گیری متغیر ها از پرسشنامه ی اضطراب اجتماعی واتسون و فرند و پرسشنامه تمایز یافتگی خود اسکورن استفاده شد. ابتدا هر دو گروه مورد پیش آزمون قرار گرفتند و سپس مداخله آزمایشی بر روی گروه آزمایش به صورت ۸ جلسه ۶۰ دقیقه ای آموزش ابراز وجود اجرا شد. پس از پایان مداخله بر روی گروه آزمایش، آزمودنی های هر دو گروه به پرسشنامه های پژوهش پاسخ دادند. یافته های تحقیق با استفاده از روش کواریانس تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان داد آموزش ابراز وجود باعث کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش تمایز یافتگی خود در دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.