ارزیابی آزمایشگاهی کاهش اثر شیار افتادگی مخلوط های آسفالتی در روسازی راه با استفاده از آسفالت سیمان دار (آسفالت مرکب)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی آزمایشگاهی کاهش اثر شیار افتادگی مخلوط های آسفالتی در روسازی راه با استفاده از آسفالت سیمان دار (آسفالت مرکب) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی آزمایشگاهی کاهش اثر شیار افتادگی مخلوط های آسفالتی در روسازی راه با استفاده از آسفالت سیمان دار (آسفالت مرکب)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی آزمایشگاهی کاهش اثر شیار افتادگی مخلوط های آسفالتی در روسازی راه با استفاده از آسفالت سیمان دار (آسفالت مرکب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی آزمایشگاهی کاهش اثر شیار افتادگی مخلوط های آسفالتی در روسازی راه با استفاده از آسفالت سیمان دار (آسفالت مرکب) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

شبکه ی راه، بخشی از سرمایه ی هر کشور محسوب می شود که امروزه با افزایش روز افزون آمد و شد وسائط نقلیه و تنوع آب و هوایی باید از این سرمایه ی بزرگ که می تواند زمینه ی پیشرفت در ابعاد مختلف را برایکشور محیا سازد و دارای اهمیت بالایی است، حفظ و نگهداری کرد. در عصر حاضر مطالعه و تحقیق درباره ی مخلوط های آسفالتی با ویژگی هایی از قبیل انعطاف پذیری قابل قبول، مقاومت در قبال خستگی و مقاومت دربرابر شیار افتادگی(تغییر شکل دائم) مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است. در این تحقیق کاهش تغییر شکل دائم مخلوط های آسفالتی در روسازی راه به کمک آسفالت سیمان دار(آسفالت مرکب) با درصد های مختلفدوغاب سیمان اشباع شده و به کمک آزمایش های مقاومت مارشال، خزش استاتیکی و کشش غیر مستقیم در دماهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است. تغییر شکل دائم یکی از مهم ترین خرابی های روسازی محسوب می شود که سالانه مبالغ قابل توجهی از هزینه ی ترمیم و نگهداری را به خود اختصاص می دهد. بارگذاری متناوب، کیفیت نامناسب مخلوط از نظر مقاومت برشی و نرسیدن به تراکم مورد نظر منجر به وقوع این نوع خرابی در روسازی راه می گردد و تنها راه علاج این مشکل، ارزیابی کیفیت مخلوط در مرحله ی طراحی است. دراین تحقیق درصد بهینه ی دوغاب سیمان بدست آمد و نمونه ها در این درصد دارای بیشترین مقاومت می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.