نقش طراحی مسیرهای پیاده شهری در توسعه گذران اوقات فراغت (نمونه موردی مراغه)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش طراحی مسیرهای پیاده شهری در توسعه گذران اوقات فراغت (نمونه موردی مراغه) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش طراحی مسیرهای پیاده شهری در توسعه گذران اوقات فراغت (نمونه موردی مراغه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش طراحی مسیرهای پیاده شهری در توسعه گذران اوقات فراغت (نمونه موردی مراغه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش طراحی مسیرهای پیاده شهری در توسعه گذران اوقات فراغت (نمونه موردی مراغه) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

شهرها در گذشته از قابلیت پیاده مداری بالایی برخوردار بوده اند و پیاده روی به عنوان اصلی ترین الگوی جابجایی مردم در داخل کانون های زیستی به دلیل کم هزینه بودن و یا در دسترس بودن آسان برای کلیه اقشار جامعه به شمار می رفت که به دنبال انقلاب صنعتی و سلطه اتومبیل در شهرها موضوع عابر پیاده به فراموشی سپرده شد . در حالی که مسیرهایی پیاده در جابجایی ساکنین هر شهر و دسترسی به مراکز مختلف خدماتی از اصلی ترین امکاناتشهری محسوب می گردند. از سوی دیگر به دلیل ویرانی بافت های کهن و آثار ارزشمندی که آنها در بر دارند، سبب گردیده تا با فقدان حیات شهری در چکیده شهرها در گذشته از قابلیت پیاده مداری بالایی برخوردار بوده اند و پیاده روی به عنوان اصلی ترین الگوی جابجایی مردم در داخل کانون های زیستی به دلیل کم هزینه بودن و یا در دسترس بودن آسان برای کلیه اقشار جامعه به شمار میرفت که به دنبال انقلاب صنعتی و سلطه اتومبیل در شهرها موضوع عابر پیاده به فراموشی سپرده شد . در حالی که مسیرهایی پیاده در جابجایی ساکنین هر شهر و دسترسی به مراکز مختلف خدماتی از اصلی ترین امکانات شهری محسوب می گردند. از سوی دیگر به دلیل ویرانی بافتهای کهن و آثار ارزشمندی که آنها در بر دارند، سبب گردیده تا با فقدان حیات شهری در چکیده شهرها در گذشته از قابلیت پیاده مداری بالایی برخوردار بوده اند و پیاده روی به عنوان اصلی ترین الگوی جابجایی مردم در داخل کانون های زیستی به دلیل کم هزینه بودن و یا در دسترس بودن آسان برای کلیه اقشار جامعه به شمار میرفت که به دنبال انقلاب صنعتی و سلطه اتومبیل در شهرها موضوع عابر پیاده به فراموشی سپرده شد . در حالی که مسیرهایی پیاده در جابجایی ساکنین هر شهر و دسترسی به مراکز مختلف خدماتی از اصلی ترین امکانات شهری محسوب میگردند. از سوی دیگر به دلیل ویرانی بافتهای کهن و آثار ارزشمندی که آنها در بر دارند، سبب گردیده تا با فقدان حیات شهری در چکیده شهرها در گذشته از قابلیت پیاده مداری بالایی برخوردار بوده اند و پیاده روی به عنوان اصلی ترین الگوی جابجایی مردم در داخل کانونهای زیستی به دلیل کم هزینه بودن و یا در دسترس بودن آسان برای کلیه اقشار جامعه به شمار میرفت که به دنبال انقلاب صنعتی و سلطه اتومبیل در شهرها موضوع عابر پیاده به فراموشی سپرده شد . در حالی که مسیرهایی پیاده در جابجایی ساکنین هر شهر و دسترسی به مراکز مختلف خدماتی از اصلی ترین امکانات شهری محسوب میگردند. از سوی دیگر به دلیل ویرانی بافتهای کهن و آثار ارزشمندی که آنها در بر دارند، سبب گردیده تا با فقدان حیات شهری در گردشگری را پیشرو قرار میدهد که منجر به رونق اقتصادی این محور میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.