ارایه ی مدلی مفهومی پیرامون عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدلTAM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه ی مدلی مفهومی پیرامون عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدلTAM دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه ی مدلی مفهومی پیرامون عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدلTAM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه ی مدلی مفهومی پیرامون عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدلTAM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه ی مدلی مفهومی پیرامون عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدلTAM :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
با گسترش روز افزون جهانی سازی عنصر رقابت فناوری اطلاعات و ارتباطات تحولات عظیمی در زمینه های تجرات مدیریت بانکداری رخ داده و به تبع آن روش های سنتی به مدرن تغییر شکل یافته است بدون شک در چنین شرایطی سازمان های پیشرو و نو آور باید خود را با پیشرفته ترین تکنولوژی اطلاعات و فنون اجرایی مجهز ساخته تا بتوانند پاسخگوی تغییرات اتی تکنولوژیکی و زیر ساختاری باشند در این مقاله پس از شناسایی عوامل تاثیر گذار در جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک به تعاریف متفاوت و مختلفی از دیدگاه محققین داخلی و خارجی در مورد بانکداری الکترونیک و عوامل موثر بر پذیرش آن پرداخته میشود جهت بررسی این رابطه مبانی نظری و پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و این نتیجه به دست آمد که بهبود پیچیدگی فناوری وجود تمایزات فردی بهبود در تاثیرات اجتماعی و وجود اعتماد و امنیت به عنوان عوامل خارجی تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیک در چهار چوب مدل TAM مطرح شده و در نهایت این ارتباط از طریق یک مدل مفهومی به تفصیل نشان داده شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.