ضرورت توجه به علوم بین رشته ای مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ضرورت توجه به علوم بین رشته ای مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ضرورت توجه به علوم بین رشته ای مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ضرورت توجه به علوم بین رشته ای مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ضرورت توجه به علوم بین رشته ای مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

رشد تکنولوژی و پیچیدگی مسائل سبب شده است که موضوعات یک رشته به تنهایی پاسخگوی نیازها و مسائل آن رشته نباشد و تصمیم گیری و کسب نتایج مناسب را با مشکل مواجه ساخته است. ترکیب رشته ها برای اتخاذ تصمیم بهینه و حل مسائل و مشکلات پیچیده و چند وجهی، ضرورت توسعه در علوم است. این مقاله توصیفی – تحلیلی، با هدف بیان اهمیت و ضرورت بکارگیری مطالعات بین رشته ای، با بهره گیری از مطالعات موجود، به دنبال ایجاد بینشی وسیعتر از نقش نورومارکیتینگ و مزیت های کاربرد آن در بازاریابی و حفظ بقا ی کسب و کارها در محیط رقابتی است. یافته حاکی است گذر علوم از عصر سنتی به عصر صنعتی و سپس عصر اطلاعات و در ادامه رسیدن به عصر مولکول یا کوانتوم، بازاریابی را نیز همانند سایر حوزه ها تحت تأثیر قرار داده است. بازاریابی از نظر مفهومی نیز به تدریج از مفهوم فروش به تولید و سپس حلقه واسط تولید و فروش و سپس فرایند مدیریتی و اجتماعی و در ادامه رسیدن به مفهوم مشارکت است که از طریق هیجان و تعامل با سایر مفاهیم و علوم ممکن می شود. در این میان ظهور روش نورومارکتینگ (عصب شناسی+بازاریابی) یکی از جلوه های این مفهوم می باشد .این مفهوم نیز به تدریج مرتبط با شرایط به مفهوم دیگری تحول خواهد یافت. نتایج نشان می دهد یافته های حاصل از نورومارکتینگ به شناخت بهتر تصمیمات مشتریان و تامین درست نیازهای آن ها و توسعه کسب و کارها می انجامد و در واقع پیشرفت علمی زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.