بررسی موانع موجود در بازار و بازاریابی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع موجود در بازار و بازاریابی در ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع موجود در بازار و بازاریابی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع موجود در بازار و بازاریابی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع موجود در بازار و بازاریابی در ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

انجام مطالعات امکانسنجی کاربردی در بخش بازار همواره با تنگناها، موانع و محدودیت های بسیار همراه است که توجه نکرردنبه این موارد، در بسیاری از موارد نتایج کاربردی مطالعات بازار را به شدت منحرف خواهد کرد. در این پژوهش تلاش شد تابراساس تجارب گذشته و با اتخاذ نگرشی متفاوت، برخی از تنگناها، موانع و محدودیت های فراوری محقق و کارشناس تحلیلگربازار، با تفکیک آن تحت دو سرفصل تنگناها و موانع ساختاری و سپس تنگناها و موانع اجرایی، مورد بازنگری و تأمل دوبارهقرار گیرد.فقدان درک و نگرش تخصصی مناسب در انجام مطالعات بازار، فقدان شفافیت مناسب در بخش تدوین استراتژی توسعهاقتصادی، نبود فهرست مقدماتی اولویت های سرمایه گذاری، همسو نبودن مطالعات بازار با تحولات جهانی، نبود تفکیک پذیریمناسب تحلیل های مالی و اقتصادی و اعمال نگرشی یکسان در انجام مطالعات طرح های صنعتی، از مهمترین تنگناها ومحدودیت های ساختاری مطالعات بازار است و در مقابل مواردی چون ضعف دسترسی به اطلاعات و آمار فعالیت های صنعتی واقتصادی، تناقص و بروز اختلافات شدید در آمارهای موجود و دست اندازی به روش و ابزارهای نه چندان مناسب پردازشاطلاعات در امر خطیر پیش بینی روندهای آتی، از مهمترین تنگناها و موانع اجرایی انجام مطالعات کاربردی بازار طرح هایصنعتی اقتصادی شمرده می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.