جایگاه مسئولیت اجتماعی در شرکت های بزرگ نفتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
جایگاه مسئولیت اجتماعی در شرکت های بزرگ نفتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد جایگاه مسئولیت اجتماعی در شرکت های بزرگ نفتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه مسئولیت اجتماعی در شرکت های بزرگ نفتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن جایگاه مسئولیت اجتماعی در شرکت های بزرگ نفتی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
اقدام های تعریف شده تحت عنوان مسئولیت اجتماعی فعالیت هائی هستند که برای تعامل موثر با مردم ساکن مناطق احداث واحدهای عملیاتی و ذی نفعان مرتبط با آن صورت می گیرد. موفقیت کسب وکار به پیشرفت جامعه متصل است و رابطه مستقیمی میان این دو وجود دارد. اینکه چرا شرکتی مانند مایکروسافت و بنیاد گیتس در بازار آفریقا سرمایه گذاری می کند، تا حدودی روشن است. زیرا در صورت جهش از یک سطح توسعه به سطحی بالاتر در این قاره، بازار آفریقا به بزرگترین بازار محصولات آن شرکت تبدیل خواهد شد. اینکه نزدیک به پنج درصد درآمد خود را صرف سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه » شل « چرا شرکت های نفتی بزرگ مانند روی انرژی های تجدیدپذیر می کنند، هم برای کارشناسان و صاحب نظران قابل درک است. زیرا هم اکنون در بازار سوخت های فسیلی عملا کنترل کننده بازار بوده، می خواهند هنگامی که سوخت های فسیلی به اتمام رسید، همچنان صاحب اختیار بازار انرژی باقی بمانند. به بیان روشن شرکت های بین المللی عملآ به این جمع بندی رسیده اند که آسیب های اجتماعی و توسعه نیافتگی جوامع در نهایت هزینه های آن بنگاه ها را افزایش می دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.