اثرپذیری راهبردالگوی نوین کارورزی دانشگاه فرهنگیان ازالگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان (اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرپذیری راهبردالگوی نوین کارورزی دانشگاه فرهنگیان ازالگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان (اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرپذیری راهبردالگوی نوین کارورزی دانشگاه فرهنگیان ازالگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان (اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرپذیری راهبردالگوی نوین کارورزی دانشگاه فرهنگیان ازالگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان (اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرپذیری راهبردالگوی نوین کارورزی دانشگاه فرهنگیان ازالگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان (اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

آموزش وپرورش به عنوان زیرساخت توسعه درجوامع انسانی ازکارکردی ماندگاروموثربرخورداراست.ماهیت فعالیتهای یادگیری درفرایندتربیت وبهرهگیری ازمتدهای نوظهوروکارامددرآموزش،لزوم عملکردپژوهشی پایداردراین عرصه رادررویکردنوین آموزش وپرورش درجهان رقم زده است؛معلمان،مبلغان هنجارهاوارزشهای انسانی وتبیین کننده مسئولیتهای اجتماعی برای نسلهای نوبوده ودراین جایگاه،آموزش وپرورش زیربنای هرنوع تحرک اجتماعی،فرهنگی،سیاسی واقتصادی درهرجامعه است.شکلگیری دانشگاه فرهنگیان وساختاروانتظام نوین آن درکیفیت تربیت معلمان که بنیاداصلی واساس آن برپایه پژوهش محوری،فعالیتهای تحقیقاتی وپژوهشهای روشمندعلمی بنیان گذاری شده است،برآن است که تربیت نسل نومعلمان ونسل نودانش آموزی باراهبردوفرایندجدید بتواندتحولی اساسی درعرصه توسعه تحقیقات علمی،فناوری وفرهنگی کشورایجادنمایدوبافاصله گرفتن ازروشهای سنتی تعلیم وتربیت وبهره گیری ازالگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان(اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی)،پایه گذاردوره جدیدی ازتحول درقلمروتعلیم وتربیت وبه همان نسبت درهمه عرصههای فرهنگی واجتماعی کشورباشد.الگوی جدیدکارورزی نومعلمان،باضوابط مندرج درماده۲۳اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که درآن برای هردانشجو-معلم کارشناسی،۸واحدکارورزی اختصاص یافته،درراستای بازنگری دربرنامههای درسی وفرایندپرورش معلمان باالگوهای نوین توسعه حرفه ای آنان بعنوان یک نقشه راه درایجاد تحول نظام تعلیماتی کشور تدوین شده وبااین چشم اندازطراحی گردیده تاضمن پایبندی به شاخصهای علمی درتربیت معلمان،پردیسهای این دانشگاه،جهت تحقق وتوسعه انواعی ازتوانمندیهاوشایستگیهای کانونی درنسل جدیدمعلمان باشد.دراین رویکردهردانشجوباقرارگرفتن دربطن کارآموزش به صورت عملی وعینی میتواندباافزایش تعامل خودبامدارس،به عرصه فعالیتهای پژوهشی بصورت میدانی ورودکرده وزمینه مشق عینی مطالعات تئوریک خود،که ازاقتضائات راهبردی درتربیت معلمان درجهان امروزاست رابه شکل عینی تجربه کنند.تجربه کشورهای پیشگام درتغییررویکردتربیت معلمان درجهان بامحوریت تمرکزبرمقوله پژوهش محوری(اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی)حاکی ازآن است که اهمیت پژوهش درآموزش وپرورش بسیاربرجسته ترواثربخشترازسایرحوزههای پژوهشی است.تردیدی نیست که همانندکشورهای پیشرودراین مقوله،نوآوریهاوتحقیقات علمی معلمان وبازتاب عملی آن درجامعه تعلیم وتربیت محرک معلمان وجامعه دانش آموزی کشوردرایجادنوآوری وتحول درفنون تدریس،یادگیری وتربیت خواهدبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.