مقاله مقایسه مهارت های اجتماعی مثبت و منفی دختران پیش دانشگاهی مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه مهارت های اجتماعی مثبت و منفی دختران پیش دانشگاهی مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه مهارت های اجتماعی مثبت و منفی دختران پیش دانشگاهی مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه مهارت های اجتماعی مثبت و منفی دختران پیش دانشگاهی مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه مهارت های اجتماعی مثبت و منفی دختران پیش دانشگاهی مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی :

مقاله مقایسه مهارت های اجتماعی مثبت و منفی دختران پیش دانشگاهی مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۶ در نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی) از صفحه ۸۷ تا ۹۹ منتشر شده است.
نام: مقایسه مهارت های اجتماعی مثبت و منفی دختران پیش دانشگاهی مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مهارت های اجتماعی
مقاله مدارس پیش دانشگاهی
مقاله مدارس دولتی
مقاله مدارس غیر انتفاعی
مقاله تیزهوشان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف این مطالعه مقایسه مهارت های اجتماعی دختران پیش دانشگاهی در مدارس فرزانگان (تیزهوشان)، عادی و غیر انتفاعی بود. نمونه های مطالعه شامل ۹۰ دانش آموز تیزهوش، ۱۱۰ دانش آموز مدارس عادی و ۱۱۰ دانش آموز مدارس غیر انتفاعی می شد که به طور تصادفی در دو مرحله انتخاب شدند و به پرسش نامه مهارت های اجتماعی ایندر بیتزن پاسخ دادند و داده های به دست آمده با استفاده از تحلیل واریانس یک راهه (Anova) و آزمون t مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که نتایج زیر به دست آمد:
۱- بین مهارت های اجتماعی مثبت دانش آموزان تیزهوش و دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی تفاوت معنی دار مشاهده می شود، اما بین مهارت های اجتماعی مثبت دانش آموزان تیزهوش و دانش آموزان مدارس عادی (دولتی) تفاوت مشاهده شده معنی دار نیست.
۲- بین مهارت های اجتماعی منفی دانش آموزان در سه موقعیت آموزشی تفاوت های مشاهده شده معنی دار نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.