مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی و دانش مشتری بر ارزش برند مطالعه موردی: دایا سیستم


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی و دانش مشتری بر ارزش برند مطالعه موردی: دایا سیستم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی و دانش مشتری بر ارزش برند مطالعه موردی: دایا سیستم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی و دانش مشتری بر ارزش برند مطالعه موردی: دایا سیستم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی و دانش مشتری بر ارزش برند مطالعه موردی: دایا سیستم :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه با روند رو به رشد رقابت، داشتن دانش صحیح و کاربردی در زمان و مکان مناسب یک منبع کلیدی برای سازمانهای رقابتی در عصراطلاعات محسوب می گردد. در این بین با ظهور سیستم های نوین مدیریت دانش و اطلاعات و ارتباطات، بسیاری از سازمان بر آن شدند تا از طریق سازمان دهی اطلاعات و دانش های درون و برون سازمانی خود، میزان عملکرد خود را بهبود بخشند. در این تحقیق سعی بر آن داریم تا با بهره گیری از مدیریت دانش مشتری و آمیخته های بازاریابی، میزان تاثیر این عوامل را بر ارزش ویژه برند در شرکت دایای سیستم مورد بررسی قرار دهیم. به این منظور به مطالعه ادبیات موضوعی مرتبط با تحقیق پرداخته شد و شاخص های تاثیر گذار شناسایی و با کمک استاد راهنما به تنظیم پرسشنامه پرداخته شد و در اختیار نمونه آماری قرار گرفت. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از نرم افزار اس.پی.اس.اس به سنجش میزان آلفای کرونباخ برابر با۰/۹۱۴ وروایی عاملی کایزرماینراکلین تست پرسشنامه برابر با ۰/۸۳۲ حاصل گردید که مقدار مناسبی می باشد. سپس با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی میزان تعلق هر سوال به هر عامل شناسایی گردید. به منظور اثبات فرضیه های تحقیق از تحلیل عاملی تائیدی با استفاده از نرم افزار لیزرلبهره گرفته شد. نتایج حاکی تاثیر ۶۶ % و ۹۱ % دانش مشتری و آمیخته های بازاریابی بر ارزش ویژه برند و تاثیر ۲۶ % نوع محصول /خدمات بر ارزش ویژه برند و به ترتیب میزان تاثیر قیمت گذاری، توزیع و ترفیع برابر با ۴۶% و۳۲%و۵۶% گزارش گردید. بنابراین فرضیه توزیع بر ارزش برند تاثیر مثبت دارد تائید نگردید و سایر فرضیه ها پذیرفته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.