مقاله امکان‌سنجی پیاده سازی یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه افسری امام علی (ع)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله امکان‌سنجی پیاده سازی یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه افسری امام علی (ع) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امکان‌سنجی پیاده سازی یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه افسری امام علی (ع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان‌سنجی پیاده سازی یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه افسری امام علی (ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امکان‌سنجی پیاده سازی یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه افسری امام علی (ع) :

تعداد صفحات :۳۲

در این پژوهش به بررسی امکان‌سنجی پیاده سازی یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه افسری امام علی(ع) پرداخته شده است. بدین منظور تعداد۴۰ پرسشنامه به صورت تصادفی بین کارکنان معاونت پژوهش، معاونت آموزش و دانشکده‌های دانشگاه افسری امام علی(ع) توزیع گردید. این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بوده که جهت جمع آوری داده‌ها، از پرسشنامه یادگیری سازمانی نیف(۲۰۰۱) استفاده شده است. همچنین برای آزمون پایایی، به کمک نرم افزار spss آلفای کرونباخ محاسبه شد. این مقدار برای پرسشنامه مذکور برابر با ۸۳% شده است و روایی پرسشنامه با استفاده از نظر متخصصان مورد تایید قرارگرفته است. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش‌های آمار توصیفی (میانگین و انحراف معیار) و برای تعمیم نتایج پژوهش به جامعه ای که نمونه از آن استخراج شده از آزمون‌های آماری t تک نمونه ای و تحلیل واریانس استفاده شده است. نتایج جدول بیانگر آن است که در مؤلفه‌های چشم‌انداز مشترک (۲.۶۹۹=t)، فرهنگ سازمانی (۳.۱۰۸=t) و توسعه شایستگی کارکنان(۲.۷۳۸=t) مقدار t مشاهده شده در سطح ۰۱/0p< معنادار است. بدین ترتیب مؤلفه‌های یادشده امکان پیاده سازی یادگیری سازمانی را فراهم کرده است و در مؤلفه‌های کار و یادگیری گروهی(۵۷۲.=t)، اشتراک دانش(۱.۴۶۲=t) و تفکر سیستمی(۱.۷۰۲=t) و رهبری مشارکتی(۸۷۶.=t) مقدارt مشاهده شده معنادار نیست. بدین ترتیب در مؤلفه‌های کار و یادگیری گروهی، اشتراک دانش، تفکر سیستمی و رهبری مشارکتی امکان پیاده سازی یادگیری سازمانی فراهم نشده است. در مجموع با توجه به نتایج جدول +مقدار(۲.۳۹۷=t) مشاهده شده در سطح p< 0.05 معناداراست و می‌توان نتیجه گرفت که امکان پیاده‌سازی یادگیری سازمانی کارکنان در دانشگاه افسری امام علی(ع) وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.