مقاله بررسی تاثیر ارزش و کیفیت ارتباطات بر نیات رفتاری مشتریان قصد سپرده گذاری: مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کرج


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ارزش و کیفیت ارتباطات بر نیات رفتاری مشتریان قصد سپرده گذاری: مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کرج دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ارزش و کیفیت ارتباطات بر نیات رفتاری مشتریان قصد سپرده گذاری: مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ارزش و کیفیت ارتباطات بر نیات رفتاری مشتریان قصد سپرده گذاری: مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ارزش و کیفیت ارتباطات بر نیات رفتاری مشتریان قصد سپرده گذاری: مطالعه موردی بانک سپه شهرستان کرج :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی تأثیر ارزش ارتباطی و کیفیت ارتباطات بر نیات رفتاری مشتری می باشد که به صورت موردی درشعب بانک سپه شهرستان کرج انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را مشتریان این بانک تشکیل داده و به صورت نمونه گیری موردی بین ۴۳ شعبه بانک سپه شهرستان کرج ۴۸۳ پرسشنامه توزیع شد. طبق ادبیات مربوطه، ابعاد اصلی کیفیت ارتباطات عموما شامل اعتماد، رضایت و تعهد مشتری می باشند و مقدمات کیفیت ارتباطات نیز شامل مزایا و هزینه های ارتباطات می گردد. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده و بوسیله نرم افزارهای آماری Spss و Amos پردازش شده و فرضیات تحقیق با استفاده از روش تحلیل مسیرمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها حاکی از مورد تایید قرار گرفتن سه فرضیه و رد دو فرضیه دیگر بوده، ارزش ارتباطات برکیفیت ارتباطات تاثیر معنی داری دارد. همچنین کیفیت ارتباطات برنیات رفتاری تاثیرمعنی داری دارد و مزایای ارتباطات بر ارزش ارتباطی تاثیرمعنی داری دارد، اما هزینه ارتباطات بر ارزش ارتباطی تاثیر معنی داری نشان نداده و نیز ارزش ارتباطی بر نیات رفتاری بدون تاثیر معنی دار بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.