مقاله رابطه یاد گیری مشارکتی با عملکردهای اجتماعی ورفتارشهروندی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه یاد گیری مشارکتی با عملکردهای اجتماعی ورفتارشهروندی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه یاد گیری مشارکتی با عملکردهای اجتماعی ورفتارشهروندی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه یاد گیری مشارکتی با عملکردهای اجتماعی ورفتارشهروندی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه یاد گیری مشارکتی با عملکردهای اجتماعی ورفتارشهروندی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه یادگیری مشارکتی با رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی شهرستان خنج در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ انجام شد .در این پژوهش از روش تحقیق تجربی استفاده شده است. جامعه تحقیق را دانش آموزان دختر پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی شهرستان خنج تشکیل داده است (۵۱۰ نفر). حجم نمونه تحقیق ۲۶۰ نفر بودند که ۱۳۰ نفر در گروه آزمایش و ۱۳۰ نفر در گروه کنترل در نظر گرفته شدند که به صورت تصادفی انتخاب شدند در گروه آزمایش روش تدریس مشارکتی و در گروه کنترل شیوه سنتی (سخنرانی) انجام شد . ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه رشد مهارت های اجتماعی بوده است.جهت سنجش روایی پرسشنامه ، از روایی محتوایی استفاده شده است وبرای سنجش پایایی از آلفای کرونباخ استفاده گردیده است که میزان آن برابر ۰/۸۶ بوده است . داده های جمع آوری شده در بخش آمار توصیفی با استفاده از میانگین وانحراف معیار و در بخش آمار استنباطی با استفاده از آزمون کو واریانس تحلیل شد . در سطح خطای ۰۱ % نشان داده شد که بین دو گروه کنترل وآزمایش اختلاف معناداری از نظر رشد مهارت های اجتماعی وجود داشت بدین معنی که دانش آموزانی که به روش یادگیری مشارکتی آموزش داده شدند رشد مهارت های اجتماعی آن ها بیشتر از دانش آموزانی بود که به روش سنتی آموزش می دیدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.