مقاله استحکام لایه های کامپوزیتی کنسول هواپیما در اثر ارتعاشات موتور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استحکام لایه های کامپوزیتی کنسول هواپیما در اثر ارتعاشات موتور دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استحکام لایه های کامپوزیتی کنسول هواپیما در اثر ارتعاشات موتور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استحکام لایه های کامپوزیتی کنسول هواپیما در اثر ارتعاشات موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استحکام لایه های کامپوزیتی کنسول هواپیما در اثر ارتعاشات موتور :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
این تحقیق ضمن تعیین الزامات صلاحت پرواز قابل کاربرددرانالیز ارتعاشی کنسول هواپیما به تعیین فرکانسهای طبیعی و شکل مودهای آن دراثرارتعاشات موتورهواپیما پرداخته است جهت تعیین فرکانسهای طبیعی درابتدا مدل المان محدود سازه درنرم افزار نسترن ایجادشده است باتوجه به کامپوزتی بودن سازه کنسول مدل نرم افزاری آن باتوجه به چیدمانی لایه ها انجام شده است پس ازاعمال خصوصیات مکانیکی موادبکاررفته درقطعات سازه و همچنین اعمال شرایط مرزی انالیز مودال انجام گشته است جهت بارگذاری باید بارایجادشده توسط ملخ هواپیما به مدل اعمال گردد جهت انجام این کارباید فرکانسهای اعمالی توسط موتور که ازتست تجربی بدست می آید استخراج گردد که درفاز طراحی مقدماتی میتوان ازاستانداردنظامی MIL-810F استفاده نمود تحلیل انجام شده درراستای اجابت الزام ایمنی صلاحیت پروازی تعیین شده توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است که متابعت تحلیل انجام شده برای کارشناسان سازمان مذکور به اثبات رسید طی فرایند تحلیل فرکانسهای طبیعی سازه تعیین شد تا پدیده تشدید یارزونانس رخ ندهد درادامه شکل مودها و مقدارشتاب اعمالی به سازه استخراج گردید این شتابها بصورت استاتیکی به سازه اعمال گردید که هیچگونه شکست یاتغییرشکل غیرمجازی درلایه های سازه رخ نداد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.