مقاله بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان در صنعت خرده فروشی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان در صنعت خرده فروشی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان در صنعت خرده فروشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان در صنعت خرده فروشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان در صنعت خرده فروشی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در دنیای پر رقابت امروز که سرعت ورود رقبای جدید به بازار و ارائه خدمات متفاوت بسیار بالا است، با توجه به هزینه های بالای یافتن مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی بسیار مهم است . از طرفی مهمترین عامل حفظ و رشد یک برند، ایجاد وفاداری در نگرش ها و باورها ورفتارهای مشتریان است . از این رو شخصیت برند عاملی مهم و حائز اهمیت جهت ایجاد وفاداری مشتریان به برند می باشد. با توجه به اهمیتموضوع، این تحقیق به بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان در صنعت خرده فروشی پرداخته است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری کلیه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه در شهرستان گرگان را شامل می شود. نمونه آماری طبق جدول مورگان با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری ۴۸۳ نفر در نظر گرفته شد. روش نمونه گیری تصادفی ساده و ابزارگردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها به روش مدل معادلات ساختاری و به کمک نرم افزارهای spss و Lisrel انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد که پنج بعد شخصیت برند آکر شامل صداقت، هیجان، شایستگی، کمال و استحکام بر وفاداری برند اثر مستقیم دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.