مقاله بازارهای ایده و ابعاد آنها: مروری بر ادبیات تحقیق


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازارهای ایده و ابعاد آنها: مروری بر ادبیات تحقیق دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازارهای ایده و ابعاد آنها: مروری بر ادبیات تحقیق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازارهای ایده و ابعاد آنها: مروری بر ادبیات تحقیق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازارهای ایده و ابعاد آنها: مروری بر ادبیات تحقیق :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
بازار های ایدهMFT بازارهای مجازی هستند که ارتباط بین افراد و سازمان های فروشنده ایده اصطلاحاً مالکان دانش با شرکت هایی که در جستجوی راه حل های نوآورانه خاصی هستند اصطلاحا جویندگان دانش را برقرار می سازند. این پدیده ریشه در پارادایم نوآوریباز دارد و شواهد حاکی از افزایش استقبال جوامع دانشگاهی و به تبع آن اهمیت اقتصادی اینگونه بازارهااست علیرغم اهمیت روز افزون این موضوعات، ابعاد و خصوصیات اصلی این بازار ها به طور کامل تبیین نشده است. لذا هدف از مقاله حاضر ارائه مروری بر این موضوع خاص با بحث و بررسی یافته های موجود در ادبیات علمی مربوطه می باشد. ساختار این مقاله بر مبنای تحلیل سه بعد اصلی این بازار شامل ایده ها، مالکان دانش و جویندگان دانش می باشد.و در نهایت فرصت ها و محدودیت های بازار ایده بورس ایده درایران مورد بررسی قرار می گیرد،و پیشنهاداتی جهت پیشرفت بازار ایده ارائه می گردد. بنابراین با توجه به جدید بودن این موضوع در کشور، انتظار می رود این مطالعه دریچه های جدیدی را برای مطالعات آتی در حوزه بازار های ایده بگشاید، و سوالات پژوهشی متعددی را در ذهن محققین ایجاد نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.