مقاله مقایسه آموزش به کمک نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان ناشنوای مقطع راهنمایی استان مازندران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه آموزش به کمک نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان ناشنوای مقطع راهنمایی استان مازندران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه آموزش به کمک نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان ناشنوای مقطع راهنمایی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه آموزش به کمک نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان ناشنوای مقطع راهنمایی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه آموزش به کمک نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان ناشنوای مقطع راهنمایی استان مازندران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر مقایسه آموزش به کمک نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی بر پیشرفت تحصیلی، دانش آموزان آسیب دیده شنوایی در درس زبان انگلیسی مقطع راهنمایی استان مازندران می باشد. روش تحقیق از نوع شبه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون با گروه های شاهد و آزمایش می باشد. جامعه آماری (کلیه دانش آموزان آسیب دیده شنوایی دوره راهنمایی استان مازندران) ۷۶نفر بوده است. نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از آماره ی کوکران ۶۰ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و در چهار کلاس گروه بندی شدند، تعداد ۳۰ دانش آموز با استفاده ازنرم افزار آموزشی (نرم افزار لوح و قلم، مورد تایید آموزش و پرورش) و تعداد ۳۰ دانش آموز دیگر با استفاده از روش های سنتی در درس زبان انگلیسی مورد تعلیم قرار گرفتند. اجرای آزمون معلم ساخته درس زبان انگلیسی در پیش آزمون و پس آزمون در هر دو گروه انجام شد. پس از اجرای آزمایش در بین جامعه آماری، مجموع داده های خام جمع آوری شده از طریق نرمافزار آماری SPSS و آزمون های آماری ( T مستقل و T وابسته) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، نتایج نشان داد: آموزش زبان انگلیسی با استفاده از نرم افزار آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، تاثیر دارد. همچنین تفاوت معناداری در آموزش به کمک نرم افزار آموزشی با شیوه سنتی تدریس زبان انگلیسی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان وجود دارد، بطوریکه آموزش به کمک نرم افزار آموزشی، پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را افزایش داده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.