مقاله بررسی عوامل موثربرمیزان رضایت کارکنان ازدوره های آموزشی ضمن خدمت مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثربرمیزان رضایت کارکنان ازدوره های آموزشی ضمن خدمت مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثربرمیزان رضایت کارکنان ازدوره های آموزشی ضمن خدمت مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثربرمیزان رضایت کارکنان ازدوره های آموزشی ضمن خدمت مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثربرمیزان رضایت کارکنان ازدوره های آموزشی ضمن خدمت مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تهران :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
رضایت شغلی به عنوان عامل مهمی درپیشبرد اهداف سازمانی می باشد تحقیق حاضر باهدف تعیین وبررسی عوامل موثربرمیزان رضایت شغلی کارکنان ازدوره های اموزشی ضمن خدمت بانک کشاورزی انجام شده است روش تحقیق پیمایشی است و داده ها ازطریق پرسشنامه و رجوع به پرونده های شغل یکارکنان گرداوری شده و با استفاده ازرگرسیون لاجیت و نرم افزار EViews موردتجزیه و تحلیل قرارگرفته است جامعه اماری پژوهش شامل ۱۲۰۰نفر کارکنان رسمی بانک کشاورزی شعب تهران درسال ۱۳۹۳ می باشد و نمونه گیری ازطریق نمونه ازجامعه محدود و فرمول کوکران انجام شده که تعداد ۲۹۱ نفرانتخاب گردیده است نتایج حاصل ازبراورد مدل حاکی است که بین متغیرهای مدل رابطه معناداری وجود دارد و درمتغیرهای سابقه کار و تعداد دوره رابطه منفی و معنی دار وجود دارد و درمتغیرهای سطح علمی مدرسان شایستگی خلق ایده نو توزیع اطلاعات حمایت ازنوآوری رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.