مقاله بررسی تاثیر عدالت، فناوری، اعتماد بر رضایتمندی مشتری و ارتباط آن با نیات شکایت در محیط خرید آنلاین


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عدالت، فناوری، اعتماد بر رضایتمندی مشتری و ارتباط آن با نیات شکایت در محیط خرید آنلاین دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عدالت، فناوری، اعتماد بر رضایتمندی مشتری و ارتباط آن با نیات شکایت در محیط خرید آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عدالت، فناوری، اعتماد بر رضایتمندی مشتری و ارتباط آن با نیات شکایت در محیط خرید آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عدالت، فناوری، اعتماد بر رضایتمندی مشتری و ارتباط آن با نیات شکایت در محیط خرید آنلاین :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف تحقیق بررسی نیات شکایت است که در آن به یک مدل پژوهشی جهت ادغام عدالت، فناوری و اعتماد اشاره کرده ایم.درواقع هدف اصلی این تحقیق بررسی سوابق رفتارهای توام با شکایت است و در نهایت بررسی تاثیر عدالت، فناوری، اعتماد بررضایتمندی مشتری و ارتباط ان با نیات شکایت در محیط خرید آنلاین می باشد. جامعه آماری تحقیق متشکل از کلیه افرادیاست که به صورت خدمات الکترونیکی نسبت به خرید آنلاین در استان گیلان، شهرستان رشت استفاده می کنند. برای تعیینحجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی در جامعه آماری نامحدود استفاده و حجم نمونه ۲۱۲ تعیین شده است. جهت بررسیروایی تحقیق از روش سازه مبتنی بر تک بعدی بودن و با استفاده از روش های تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عاملی تاییدیاستفاده شده است. جهت سنجش پایایی تحقیق از آزمون کرونباخ استفاده می گردد. پس از جمع آوری داده ها و اطلاعات موجود با استفاده از فنون آمار استنباطی از آزمون معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار LISREL استفاده شده است و داده های جمع آوری شده از طریق نرم افزار SPSS تحلیل شده است.در این تحقیق ۴ فرضیه مورد تایید و دو فرضیه رد شده است و براساس نتایج می توان گفت که بین مشتریان خرید آنلاین فناوری و عدالت تعاملی بر رضایت مشتری تاثیری نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.