مقاله عوامل موثر بر انتخاب برند محصولات لوازم خانگی توسط مصرف کننده با استفاده از مدل AHP


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر انتخاب برند محصولات لوازم خانگی توسط مصرف کننده با استفاده از مدل AHP دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر انتخاب برند محصولات لوازم خانگی توسط مصرف کننده با استفاده از مدل AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر انتخاب برند محصولات لوازم خانگی توسط مصرف کننده با استفاده از مدل AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر انتخاب برند محصولات لوازم خانگی توسط مصرف کننده با استفاده از مدل AHP :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز انتخاب برند از جمله دغدغه های مصرف کنندگان می باشد. همچنین تولیدکنندگان و فروشندگان به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند از رقبای خود پیشه بگیرند. در این پژوهشعوامل موثر بر انتخاب سه برند سونی، ال جی و سامسونگ در محصولات لوازم خانگی با استفا ده از روش AHP مورد بررسی قرار گرفت و این نتیجه بدست آمد که عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی نقش اساسی در انتخاب برند ایفا میکنند و لذا پیشنهاد میگردد که تولیدکنندگان این زمینه این عامل را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.