مقاله ارزیابی کاربردی- عملی جهت مقایسه روش های آموزشی و بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات در بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کاربردی- عملی جهت مقایسه روش های آموزشی و بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات در بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کاربردی- عملی جهت مقایسه روش های آموزشی و بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات در بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کاربردی- عملی جهت مقایسه روش های آموزشی و بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات در بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کاربردی- عملی جهت مقایسه روش های آموزشی و بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات در بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
پیشرفت علم به ویژه فناوری اطلاعات در ابعاد گوناگون نقش مهمی در زندگی فردی و اجتماعی بشر داشته و از زمینه های عمده در تحولات آموزشی و پدید آمدن روش های نوین یاددهی- یادگیری محسوب می شود. این موضوع همچنین بر جنبه های اقتصادی کشورها اثر گذاشته و نفوذ آن تا حدی است که می توان آن را یکی از عوامل رقابت شرکت های دانش بنیان/ تولید کننده با یکدیگر دانست. هدف از این مطالعه که از نوع تحقیقی- عملی است، به کارگیری روش های نوین آموزشی و پیوند فناوری با یاددهی نظیر سیستم مدیریت محتوای آموزشی LCMS آموزش بر اساس کامپیوتر CBI و سیستم مدیریت و یادگیریLMS جهت ارتقاع سطح علمی کارکنان شرکت های دانش بنیان/ تولیدکننده و بهبود یادگیری آنها و ارزیابی نتایج یاددهی به افراد بوده است. برای این منظور ۳۰ نفر از یک شرکت دانش بنیان و تولیدکننده محصولات دارویی- آرایشی و بهداشتی به صورت تصادفی انتخاب و در ۳ گروه تقسیم بندی شدند هر گروه با یک روش جداگانه، مورد آموزش قرار گرفت. نتایج به وضوح نشان از افزایش انگیزه در مطالعه و پیشرفت یادگیری گروهی بود که از روش های نوین یاددهی در تلفیق با فناوری برای آموزش آنها استفاده شده بود. از این رو می توان گفت تغییر در بینش افراد یا شرکت های تولیدکننده در بکارگیری فناوری های نوین در یاددهی و یادگیری، سبب ایجاد تحولاتی عمیق در گسترش علم بین کارکنان مراکز گشته و بستری مناسب برای رفع چالش های تولید را فراهم خواهد کرد. بعلاوه به کارگیری فناوری در آموزش به عنوان تکنولوژی های مدرن نقش بسزایی در افزایش کیفیت اطلاعات علمی افراد داشته و در بهبود انگیزه کاری نیز بسیار مؤثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.