مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی برعزت نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه دلوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی برعزت نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه دلوار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی برعزت نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه دلوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی برعزت نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه دلوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی برعزت نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه دلوار :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه دلوار بوده است. روش این پژوهش نیمه تجربی از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بوده است. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه دانش آموزان پسر ودختر منطقه دلوار از توابع از توابع استان بوشهر بوده است که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در پایه اول مقطع متوسطه مشغول به تحصیل بودند. از بین این افراد ۸۰ نفر به عنوان نمونه به روش تصادفی چند مرحله ای دو گروه برنامه آموزش مهارت های زندگی و کنترل به طور مساوی (هر گروه به تعداد ۴۰ نفر) تقسیم شدند. ابزار اندازه گیری در این تحقیق، پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ و پرسشنامه ی هوش هیجانی بار- آن (مقیاس مسئولیت پذیری اجتماعی) بوده است. آزمودنی ها در ۱۰ جلسه مورد آموزش قرار گرفتند. روش های آماری در این تحقیق علاوه بر آمار توصیفی، بهره گیری از آمار استنباطی و تحلیل کوواریانس بودند. یافته ها نشان داد که آموزش مهارت های زندگی بر افزایش عزت نفس دانش آموزان دختر و پسر مؤثر بوده است؛ ولیکن آموزش مهارت های زندگی بر مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر و پسر مؤثر نبوده است. نتایج حاصل از پژوهش حاضر بیانگر آن است که عزت نفس در دانش آموزان، توسط آموزش مهارت های زندگی قابل پیش بینی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.