مقاله مدلسازی، بررسی پارامتریک و بهینهسازی چندهدفه پیل سوختی اکسید جامد صفحهای بهکمک الگوریتم ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی، بررسی پارامتریک و بهینهسازی چندهدفه پیل سوختی اکسید جامد صفحهای بهکمک الگوریتم ژنتیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی، بررسی پارامتریک و بهینهسازی چندهدفه پیل سوختی اکسید جامد صفحهای بهکمک الگوریتم ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی، بررسی پارامتریک و بهینهسازی چندهدفه پیل سوختی اکسید جامد صفحهای بهکمک الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی، بررسی پارامتریک و بهینهسازی چندهدفه پیل سوختی اکسید جامد صفحهای بهکمک الگوریتم ژنتیک :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
با توجه به بحران انرژی و معضلات متعدد زیست محیطی عصر حاضر، یافتن راه های نوین تبدیل انرژی برای تولید توان توجه بسیاری از محققین عرصه ی انرژی را به خود جلب کرده است. پیله ای سوختی اکسید جامد که در تبدیل انرژی شیمیایی سوخته ای فسیلی به الکتریسیته، علاوه برراندمان بالا، دارای آلایندگی پایین نیز میباشند، ازجمله ی این راه حل ها محسوب می شوند. با توجه به دمای بالای عملکردی پیل سوختی اکسیدجامد (بیش از C° ۱۰۰۰ ) امکان ترکیب آن با موتورهای حرارتی همانند توربین گاز وجود دارد. در مطاله ی حاضر، نمونه ای یک بعدی از پیل سوختی اکسید جامد صفحه ای با بهره گیری از سوخت متان، ارائه و عملکرد آن موردبررسی قرارگرفته است. همچنین به منظور بازیابی حرارت خروجی از پیل، سایت تولید توان ترکیبی که از اضافه کردن سیکل چنگ به پیل سوختی اکسید جامد و توربین گاز بهره می برد، بررسی شد. یک حالت پایه برای عملکرد سیکل ترکیبی تعریف و اثر پارامترهای عملکردی همچون؛ چگالی جریان متوسط، نسبت فشار عملکردی و دمای ورودیتوربین بر حداکثر اختلاف دمای مجاز سلول، راندمان الکتریکی و توان تولیدی سیکل موردبررسی قرارگرفته است. نتایج نشان داد که حداکثرراندمان الکتریکی ۰۶ % در نسبت فشار ۴ و دمای ورودی توربین ۱۲۰۰ کلوین برای سیکل ترکیبی به دست خواهد آمد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.