ارزیابی مولفه های مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد و توسعه صادرات محصولات غیر نفتی مورد مطالعه محصولات باغی استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مولفه های مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد و توسعه صادرات محصولات غیر نفتی مورد مطالعه محصولات باغی استان اصفهان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مولفه های مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد و توسعه صادرات محصولات غیر نفتی مورد مطالعه محصولات باغی استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مولفه های مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد و توسعه صادرات محصولات غیر نفتی مورد مطالعه محصولات باغی استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مولفه های مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد و توسعه صادرات محصولات غیر نفتی مورد مطالعه محصولات باغی استان اصفهان :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

با توجه به افزایش اهمیت دانش در سازمانها و ظهور روشهای نوین بهمنظور استفاده از این دانش که منجر به دستیابی به مزیت رقابتی برای سازمانها میگردد. با گذر از کشاورزی سنتی به کشاورزی پیشرفته و مکانیزه، نقش انسان و نیازمندیهای او در تولید محصولاتکشاورزی بهتدریج تغییر مینماید. لذا هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد و توسعه صادرات محصولات باغی استان اصفهان میباشد. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق توصیفی و از نوع رگرسیون و از لحاظ هدف از نوع کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، باغداران استان اصفهان جمعاً ۰۵۲ نفر میباشد . بر اساس فرمول کوکران حجم نمونه ۸۴۱ نفر برآورد شده است. روش نمونه گیری در این ) تحقیق از نوع نمونه گیری تصادفی طبقهای است. به منظور جمع آوری دادهها از دو پرسشنامه شامل: پرسشنامه پیش ساخت مقیمی ) ۸۹۳۲) دارای ۸۱ گویه و سه مولفه )کسب دانش ، خلق دانش ، کاربرد دانش(، جهت بررسی مدیریت دانش و از پرسشنامه پیش ساخت مادسیچ ) ۲۲۹دارای ۸۳ گویه و ۴ مولفه )افزایش بهره وری ، افزایش فرصت ورود شرکتهای کوچک و متوسط، شناخت فرصتهای جدید ، کاهش هزینه مبادله( جهت بررسی توسعه صادرات استفاده شده است. هر دو پرسشنامه مذکور بر اساس طیف پنج درجهای لیکرت تقسیم بندی شدهاند، استفاده شده است. به منظور بررسی رابطه بین متغیرها از ضریب رگرسیون استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با کمک نرم افزار SPSS16 صورت گرفت. نتایج تحقیق نشان داد مدیریت دانش بر عملکرد و توسعه صادرات و ابعاد آن تاثیر میگذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.