مقاله اولویت بندی شاخص های تأثیر گذار کارآفرینی بر مهارتهای فروش در صنعت بیمه با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهرستان سمنان)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی شاخص های تأثیر گذار کارآفرینی بر مهارتهای فروش در صنعت بیمه با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهرستان سمنان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی شاخص های تأثیر گذار کارآفرینی بر مهارتهای فروش در صنعت بیمه با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهرستان سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی شاخص های تأثیر گذار کارآفرینی بر مهارتهای فروش در صنعت بیمه با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهرستان سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی شاخص های تأثیر گذار کارآفرینی بر مهارتهای فروش در صنعت بیمه با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: شهرستان سمنان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
با توجه به گسترش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران پس از انقلاب اسلامی، اکنون زمان مناسبی برای گسترش فعالیت های اقتصادی و مولد در بخش خصوصی است. واگذاری شرکت های بیمه و اعطای مجوز تأسیس شرکتهای جدید بیمه خصوصی در ۵ سال گذشته فرصت جدیدی را در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است. سرعت رشد شرکت های بیمه خصوصی به نحوی است که شمار اعطای نمایندگی های آنها در این چند سال بی سابقه بوده است اما کسب و کارهای مرتبط با صنعت بزرگ بیمه هنوز چندان در ایران رشد نکرده و جای فعالیت دارد. بنابراین برای رشد روز افزون صنعت بیمه و کسب و کارهای مرتبط با این صنعت نیاز به کارآفرینی سازمانی روز به روز بیشتر حس می شود. تحقیقات انجام شده در حوزه فروش بیمه اغلب با رویکردی کیفی تنها به ارائه آمارهای حاصل از فروش بخش های گوناگون شرکت های بیمه و تحلیل این نتایج بر اساس میزان پورتفوی مکتسبه در سال های گذشته صورت پذیرفته است حال در این مقاله به دنبال این هستیم تا شاخص های کیفی را به شاخص های کمی و قابل تبدیل کنیم و شاخص های تأثیر گذار کارآفرینی بر مهارتهای فروش را با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی اولویت بندی کنیم. ابزار این پژوهش پرسشنامه می باشد و جامعه و نمونه این پژوهش ۱۵ نفر از خبرگان و کارشناسان صنعت بیمه هستند. در نهایت شاخص ریسک پذیری به عنوان ا ولویت اول انتخاب می شود و این شاخص در صنعت بیمه مورد توجه بیشتر قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.