افزایش نشاط کودک در شهر با رویکرد مناسب سازی محیط شهری (نمونه موردی: خیابان سعدی وسط زنجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 افزایش نشاط کودک در شهر با رویکرد مناسب سازی محیط شهری (نمونه موردی: خیابان سعدی وسط زنجان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد افزایش نشاط کودک در شهر با رویکرد مناسب سازی محیط شهری (نمونه موردی: خیابان سعدی وسط زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش نشاط کودک در شهر با رویکرد مناسب سازی محیط شهری (نمونه موردی: خیابان سعدی وسط زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن افزایش نشاط کودک در شهر با رویکرد مناسب سازی محیط شهری (نمونه موردی: خیابان سعدی وسط زنجان) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

کودکان عامل نسل های گذشته و آینده در هر جامعه محسوب می شوند. انتقال سنت ها و فرهنگ ها و اعتقادات و باورها و پیشینه های هویت بخش و درصورت لزوم اصلاح محیط اجتماعی نیز در هر جامعه از طریق کودکان میسر است. مفهوم کودکی از منظر جامعه شناختی اساس محصول دوران مدرنیزم است. کودکان به همان اندازه ای که مورد غفلت بوده اند، به حاشیه نیز رانده شده اند. بدین معنا که کودکان به عنوان بزرگسالان آینده ای نگریسته می شوند که می بایست نقشی را که بزرگسالان امروزی می خواهند ایفا کنند. در مقاله حاضر سعی بر این است که نیازهای کودکان در فضای شهری شناسایی شده و آلترناتیوهای مناسب برای آنها بیان گردد. محدوده کودکان مورد بررسی از سن ۲ سالگی تا ۱۲ است. این تحقیق از نوع کاربردی و روش تحقیق در آن به صورت کیفی است و همانند سایر تحقیقات کیفی ماهیتی چند روشی دارد، که رویکردی تفسیری- طبیعت گرا به موضوع مورد بحث را شامل می شود. بعنی رفتار کودکان در شرایط طبیعی خود مورد مطالعه قرار می گیرد. تقرب به موضوع با استفاده از روش های متعددی صورت می گیرد که در نهایت به صورت یکپارچه و در هم تنیده، جمع بندی می گردد. در این تحقیق از روش کتابخانه ای (اسنادی، استفاده از منابع مکتوب و اینترنت)، مشاهده میدانی (ثبت جوانب بروز رفتار کودک در محیط)، مصاحبه انعطاف پذیر با کودکان و بررسی تصویر ذهنی آنان از محیط با مطالعه نقاشی های کودکان انجام می شود. همچنین به منظور شناخت مکانی حوزه مداخله بلافصل و همچنین دستیابی به اطلاعات متناظر با آن از پایگاه داده های GIS شهر زنجان استفاده می شود. و در نهایت به این نتیجه می رسیم که افزایش حضور کودکان در فضای شهری با ارتقای کیفیت فضایی، امکان پذیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.