مقاله کنترل توان راکتیو دینامیک درراه اندازی موتورهای القایی با اینرسی بالا به روش ترکیبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کنترل توان راکتیو دینامیک درراه اندازی موتورهای القایی با اینرسی بالا به روش ترکیبی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کنترل توان راکتیو دینامیک درراه اندازی موتورهای القایی با اینرسی بالا به روش ترکیبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل توان راکتیو دینامیک درراه اندازی موتورهای القایی با اینرسی بالا به روش ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کنترل توان راکتیو دینامیک درراه اندازی موتورهای القایی با اینرسی بالا به روش ترکیبی :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
موتورهای القایی با اینرسی بالا درصنایع مختلف رواج گسترده ای پیدا کرده اند دسترسی به شبکه های توزیع برق درهرمکانی یکی ازدلایل این جذابیت است صنایع مختلف ازجمله صنایع شیمیایی صنایع Liquefied Natural Gas) LNG انتقال گازصنایع فولادسازی و غیره نیاز به موتورهای القایی با اینرسی بالا دارند با این حال راه اندازی موتورهای القایی با اینرسی بالا گاهی اوقات که توان نامی موتوربالا است و شبکه ظرفیت ازاد کافی برای تامین جریان راه اندازی راندارد موجب افت ولتاژ درشبکه می شود این مقاله روش راه اندازی ترکیبی موتورهای القایی با اینرسی بالا با کنترل دینامیک توان اکتیو به منظور کاهش جریان راه اندازی را ارایه میکند نتایج یک شبیه سازی کامپیوتری با استفاده ازسیمیولینک متلب ارایه شده و نتایج با روش راه اندازی مستقیم موتورهای القایی مقایسه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.