مقاله بررسی رابطه بین معیارهای ارزیابی متوازن با کیفیت سود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین معیارهای ارزیابی متوازن با کیفیت سود دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین معیارهای ارزیابی متوازن با کیفیت سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین معیارهای ارزیابی متوازن با کیفیت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین معیارهای ارزیابی متوازن با کیفیت سود :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
روش ارزیابی متوازن یکی از مهمترین ابزارها،برای ارزیابی جامع عملکرد شرکت ها در کشورهای صنعتی است هدف ازاین پژوهش بررسی ارتباط بین چهار جنبه مالی، مشتری، فرایند داخلی، و رشد و یادگیری از معیارهای ارزیابی متوازن با کیفیتت سود است کهتعداد ۶۰ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بین سال های ۰۳۶۱ الی ۰۳۶۷ ، با استفاده از روش های اماری ) ازمون ضریب همبستگی پیرسون، ازمون تحلیل واریانس در رگرسیون، تحلیل مسیر با استفاده از ضرایب بتا و رگرسیون خطی چندگانه ( مورد بررسی قرار گرفت نتایج ضریب همبستگی پیرسون، رابچه معناداری متغیرهای، بازده فروش از جنبه مالی، و سهم بازار ، نسبتهزینه بازاریابی به تعداد مشتریان عمده از جنبه مشتری، و نسبت فروش به هزینه بازاریابی ، نسبت فروش به تعداد کارکنان از جنبهفرایند داخلی، و نسبت فروش به هزینه تحقیق و توسعه از جنبه رشد و یادگیری ارزیابی متوازن ، را با کیفیت سود ) نسبت جریان نقد عملیاتی به سود عملیاتی (تایید می کند و رابچه معناداری ، متغیرهای بازده حقوق صاحبان سهام از جنبه مالی ، و نسبت فروش بهتعداد مشتریان عمده از جنبه مشتری ، و نسبت سود به تعداد کارکنان از جنبه فرایند داخلی، و نسبت هزینه تحقیق و توسعه به تعداد کارکنان از جنبه رشد و یادگیری ، با کیفیت سود رد می شود در ازمون تحلیل واریانس در رگرسیون، رابطه معناداری معیارهای ارزیابی متوازن با کیفیت سود تایید می شود در ازمون تحلیل مسیر، فقط اثرات مستقیم متغیرهای، سهم بازار، نسبت هزینه بازاریابی به تعداد مشتریان عمده و نسبت فروش به تعداد کارکنان ، بر کیفیت سود تایید می شود و در ازمون رگرسیون چندگانه، فقتط متغیر کنترلی اندازه شرکت رابطه معناداری با کیفیت سود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.