مقاله بررسی سینتیکی و ترمودینامیکی اثر گازهای بازخوران (EGR) بر احتراق موتور احتراق تراکمی همگن با سوخت متان با استفاده از مدل سینتیک شیمیایی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی سینتیکی و ترمودینامیکی اثر گازهای بازخوران (EGR) بر احتراق موتور احتراق تراکمی همگن با سوخت متان با استفاده از مدل سینتیک شیمیایی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سینتیکی و ترمودینامیکی اثر گازهای بازخوران (EGR) بر احتراق موتور احتراق تراکمی همگن با سوخت متان با استفاده از مدل سینتیک شیمیایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سینتیکی و ترمودینامیکی اثر گازهای بازخوران (EGR) بر احتراق موتور احتراق تراکمی همگن با سوخت متان با استفاده از مدل سینتیک شیمیایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سینتیکی و ترمودینامیکی اثر گازهای بازخوران (EGR) بر احتراق موتور احتراق تراکمی همگن با سوخت متان با استفاده از مدل سینتیک شیمیایی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
احتراق موتور HCCI به عنوان تکنولوژی جدید احتراق، به علت دستیابی به تولید NOx کم و بازده بالا، مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه مسئله کنترل احتراق و عملکرد در بار بالا هنوز برطرف نشده است. اما اضافه نمودن EGR به مخلوط ورودی موتور HCCI می تواند اثرات سینتیکی و حرارتی ایجاد نماید و در زمان بندی احتراق مورد استفاده واقع شود. EGR دارای سه اثر عمده بر احتراق مخلوط سوخت و هوا است. این سه اثر شامل اثر رقیق سازی، اثر ترمودینامیکی و اثر سینیتیکی می باشد. در این پژوهش از مکانیزم مفصل GRI MECH 3.0 استفاده شده تا احتراق مخلوط متان و هوا با مقادیر متغیر EGR با مدل تک منطقه ای شبیه سازی گردد. گونه های موجود در EGR دارای ظرفیت حرارتی بالایی می باشند و لذا باعث می شود تا نرخ افزایش دما در مرحله تراکم شده کاهش پیدا کند و خوداشتعالی را به تاخیر می اندازد. بنابراین با افزایش مقدار %EGR، حداکثر دما و فشار کاهش یافته تا حدودی که در EGR=30% احتراقی رخ نخواهد داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.