بررسی ارتباط شیوه ی تصمیم گیری با یادگیری خود راهبر در دانش جویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط شیوه ی تصمیم گیری با یادگیری خود راهبر در دانش جویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط شیوه ی تصمیم گیری با یادگیری خود راهبر در دانش جویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط شیوه ی تصمیم گیری با یادگیری خود راهبر در دانش جویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط شیوه ی تصمیم گیری با یادگیری خود راهبر در دانش جویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یادگیری خود راهبر مهارتی ضروری برای آموزش نوین بوده و می تواند با راه های مختلف نحوه ی تصمیم گیری افراد جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این مطالعه ارتباط شیوه های مختلف تصمیم گیری را با یادگیری خود راهبر را در دانشجویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان مورد بررسی قرار داده است این مطالعه به شکل توصیفی همبستگی، بر روی ، ۱۴۷ نفر از دانشجویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان که به روش سرشماری انتخاب شده بودند مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق در بازه ی زمانی پاییز در سال ۱۳۹۵ انجام گشته است. در این تحقیق از پرسشنامه ی شیوه های تصمیم گیری عمومی بروس واسکات وپرسشنامه ی خود راهبری چنگ وهمکاران استفاده شده است. روایی این پرسشنمه ها با استفاده از روایی محتوایی تایید وپایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۷۳ % و ۹۵% تعیین شده است. این پرسشنامه ها به شیوه ی خود گزارشی توسط دانشجویان تکمیل شده است و داده های به دست آمده با استفاده از آزمون های کای دو و آزمون من – ویتینی ، به وسیله ی نرم افزار اس پی اس اس نسخه ی ۲۱ مور د تجزیه وتحلیل قرار گرفته است. سطح معنی داری در این پژوهش ۴% معین گشته است. میانگین سنی دانشجویانی که به عنوان جامعه ی آماری پژوهش انتخاب شده اند ۲۱/۱۵ بود وبیشتر دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشتند دانشجویان ترم های سه به بالا بودند که بعد از گذشت دوترم می توان به طور قطع درباره ی آن ها نتیجه گرفت که ملاک تصمیم گیری آن ها برای ورود به دانشگاه فرهنگیان وکسب تحصیلات عالیه در رشته ی معلمی چه بوده است. شیوه یتصمیم گیری غالب در بیشتر افراد شیوه ی منطقی و بعد غالب در یادگیری خود راهبر انگیزه یادگیری بوده است. نمرات کسب شده بعد از تجزیه وتحلیل پرسشنامه ها تماما ابعاد تصمیم گیری ویادگیری خود راهبر را به غیر ازشیوه ی تصمیم گیری شهودی تفاوت معنی داری وجود داشت. یادگیری خود راهبر با شیوه ی تصمیم گیری منطقی همبستگی مثبت و با شیوه های اجتنابی وآنی همبستگی منفی دارد . در نتیجه آنچه که از این تحقیق به دست آمد تاثیر گذاربودن شیوه ی تصمیم گیری منطقی بر خود راهبری دانشجویان پردیس فرهنگیان شهید مطهری زاهدان بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.