مقاله مهارتهای ICT مورد نیاز معلمان مقطع ابتدایی شهر زابل جهت کاربست فناوری آموزشی در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مهارتهای ICT مورد نیاز معلمان مقطع ابتدایی شهر زابل جهت کاربست فناوری آموزشی در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مهارتهای ICT مورد نیاز معلمان مقطع ابتدایی شهر زابل جهت کاربست فناوری آموزشی در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مهارتهای ICT مورد نیاز معلمان مقطع ابتدایی شهر زابل جهت کاربست فناوری آموزشی در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مهارتهای ICT مورد نیاز معلمان مقطع ابتدایی شهر زابل جهت کاربست فناوری آموزشی در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
آموزش و نحوه انجام آن از زمانهای بسیار دور همواره مورد نظر نظریه پردازان و فلاسفه بوده و هست، به خصوص در دوران حاضر که علوم هرچه بیشتر به سمت تخصصو تجربه گام بر می دارند و از این رو انتقال یافته های جدید به نسلهای جدید بسیار حایز اهمیت است. از این منظر مهارتهای ICT نوین در آموزش جایگاه ویژه ای در فرایند آموزش دارند. پژوه شحاضر به منظور شناسایی مهارت ها و صلاحیت های مورد نیاز معلمان برای استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در امر یاددهی یادگیری انجام شده است. روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی (پیمایشی) و از نظر هدف کاربردی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دبیران و دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران بوده است که مطابق با جدول مورگان، تعداد ۳۲۲ دبیر مقطع ابتدایی به عنوان نمونه از طریق روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و تصادفی طبقه ای ساده از بین جامعه آماری انتخاب گردیده است. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته ۳۸ گویه ای با ضریب آلفای ۰/۸۱ در طیف ۵ درجه ای لیکرت بوده است. داده های گردآوری شده به کمک روش های آمار توصیفی و استنباطی همچون آزمون t تک گروه، t برای دو گروه مستقل، تحلیل واریانس و توکی از طریق نرم افزار آماری SPSS و Excel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بدست آمده نشان داد که معلمان معتقدند که برای استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در امر یاددهی یادگیری تا حد زیادی به چهار مهارت فنی، شناختی، نگرشی و ارتباطی نیاز دارند. همچنین، برداشت آنان از مهارت ها و صلاحیت های مورد نیاز برای استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در امر یاددهی یادگیری برحسب متغیرهای زمینه-ای تحقیق (آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با کامپیوتر، جنسیت و پایه تحصیلی) متفاوت است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.