مقاله بررسی مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالات رفتاری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالات رفتاری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالات رفتاری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالات رفتاری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالات رفتاری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالات رفتاری در آزمون دیداری – حرکتیبندرگشتالت پایه های چهارم، پنجم و ششم به انجام رسیده است. به منظور دست یابی به هدف فوق تعداد ۵۰ دانشآموزان (۲۴ دانش آموز پسر و ۲۶ دانش آموز دختر) دارای اختلال رفتار با استفاده از نمونه گیری دردسترس و ۵۰ نفر ازدانش آموزان عادی (۲۴ دانش آموز پسر و ۲۶ دانش آموز دختر) با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنواننمونه انتخاب شدند. گردآوری داده ها با استفاده از آزمون دیداری-حرکتی بندرگشتالت و پرسشنامه علائم مرضیکودکان (CSI-4) صورت گرفته است. پایایی آزمون دیداری-حرکتی بندرگشتالت با روش بازآزمایی با نظام کوپتز بر حسب سن و فاصله ی زمانی در اجرا از ۰/۵۳ تا ۰/۹۰ (با میانه ۰/۷۷) گزارش شده است. و با روش بازآزمایی هات (۱۹۸۵) برای مقیاس آسیب روانی با فاصله ی زمانی دو هفته ۰/۷۸ بوده است. روایی این آزمون با نظام رشد کیوپتز (۱۹۷۵)، آزمون رشدی دیداری – حرکتی ۰/۶۵ و با آزمون رشدی ادراک دیداری فراستیگ ۰/۴۷ گزارش شده است. از آزمون آماری t مستقل و تک نمونه ای برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شدبر اساس نتایج به دست آمده، بین دانش آموزان دارای اختلال رفتاری و بدون اختلال رفتاری در آزمون دیداری حرکتی بندر گشتالت تفاوت معناداری وجوددارد. همچنین بر اساس یافته های دیگر بین دانش آموزان پسر و دختر دارای اختلال رفتاری و بدون اختلال رفتاریدر آزمون دیداری حرکتی بندر گشتالت تفاوت معناداری مشاهده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.