مقاله ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
کیفیت خدمات برای کسب مزیت های رقابتی و ایجاد رضایت مندی و وفاداری در مشتریان، فاکتور بسیار مهمی است. بانکداری الکترونیک کمک می کند تا بانک ها روابط نزدیک با مشتریان خود ایجاد کرده و آن را حفظ کنند و هزینه های عملیاتی و ثابت را کاهش دهند و به عملکرد مالی کارآمد تر دست یابند. با رشد روز افزون اهمیت خدمات الکترونیک، ارائه این خدمات به یک ضرورت برای بانک ها تبدیل شده است و کیفیت این خدمات ابزاری مهم برای رقابت و بقا برای بانک ها خواهد بود و ارزیابی کیفیت خدمات، به بهبود خدمات و حفظ مزیت رقابتی بانک ها کمک می نماید. در مطالعه مقیاس های اندازه گیری کیفیت خدمات الکترونیک و مقایسه ابعاد آن ها با ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک مشاهده می شود که هیچیک از مقیاس های موجود، تمام ابعاد مهم در کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک را پوشش نمی دهد. از این رو هدف این مطالعه ارائه مقیاسی جامع و دربردارنده تمام ابعاد مهم در کیفیت خدمات الکترونیک در بانکداری الکترونیک می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.