مقاله شناخت و مطالعه ی مقایسه ای فرهنگ سازمانی بر مبنای مدل دنیسون(مطالعه ی موردی، سه نوع سازمان خدماتی، تولیدی – خدماتی، و تولیدی)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناخت و مطالعه ی مقایسه ای فرهنگ سازمانی بر مبنای مدل دنیسون(مطالعه ی موردی، سه نوع سازمان خدماتی، تولیدی – خدماتی، و تولیدی) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناخت و مطالعه ی مقایسه ای فرهنگ سازمانی بر مبنای مدل دنیسون(مطالعه ی موردی، سه نوع سازمان خدماتی، تولیدی – خدماتی، و تولیدی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناخت و مطالعه ی مقایسه ای فرهنگ سازمانی بر مبنای مدل دنیسون(مطالعه ی موردی، سه نوع سازمان خدماتی، تولیدی – خدماتی، و تولیدی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناخت و مطالعه ی مقایسه ای فرهنگ سازمانی بر مبنای مدل دنیسون(مطالعه ی موردی، سه نوع سازمان خدماتی، تولیدی – خدماتی، و تولیدی) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
فرهنگ سازمانی به عنوان یک موضوع با اهمیت روزافزون، میتواند شخصیت متمایزی به سازمان داده، بر ادامه ی حیات و موفقیت آن تأثیر به سزایی گذاشته و چنین است که سازمانها را میتوان از نظر فرهنگی از یکدیگر متمایز دانست. لذا برای ایجاد هرگونه بهبود در سازمان، تحلیل فرهنگی باید یکی از گامهای مهم تلقی شود. دنیسون، چهار بعد اساسی مربوط به ویژگیهای فرهنگی سازمانها را تحت عناوین: درگیر شدن در کار ، ثبات و یکپارچگی ، انطباق پذیری و رسالت معرفی کرد که هر یک از این ویژگیها، خود شامل سه شاخص میشوند. پژوهش کاربردی حاضر، با پخش ۱۷۷ پرسشنامه (۱۷۱ عدد جمع آوری شده) در سه سازمان با حیطه های کاری متفاوت در انواع تولیدی، تولیدی – خدماتی، و خدماتی، مدل فرهنگ سازمانی دنیسون را مورد پژوهش قرار داده و ضمن دستیابی به ضریب پایایی (آلفای کرونباخ) بیش از ۰/۹۳ در هر سه سازمان، به این نتیجه میرسد که سازمان تولیدی – خدماتی بیشترین امتیاز را نسبت به دو سازمان دیگر کسب کرده و کمترین امتیاز مربوط به سازمان تولیدی است. بیشترین امتیاز در سازمانهای تولیدی و خدماتی مربوط به ویژگی انطباق پذیری و در سازمان تولیدی – خدماتی مربوط به ویژگی درگیرشدن درکار بود، کمترین امتیاز در سازمانهای تولیدی و خدماتی مربوط به ویژگی درگیرشدن درکار میباشد، همچنین کمترین امتیاز در سازمان تولیدی – خدماتی متعلق به ویژگی ثبات و یکپارچگی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.