مقاله تأثیرمولفه های e-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیرمولفه های e-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیرمولفه های e-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیرمولفه های e-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیرمولفه های e-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تکنولوژی اطلاعات،سیستم های مدیریت روابط بامشتریان را نیز تحت تاثیرقرارداده و باعث ارائه روش های کاملا مکانیزه ومبتنی برتکنولوژی اطلاعات در محیط مجازی شده است.این موضوع منجر به مطرح شدن مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان) e-CRM ( درمباحث مدیریت ارتباط بامشتری شده است.تحقیق حاضربه منظور بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان)عوامل سازمان،عوامل سیستم عملیاتی؛عوامل مشتریان وعوامل کارکنان( و کیفیت روابط الکترونیک بامشتری )اعتماد،رضایت مشتری،تعهد و وفاداری( در ده بانک مشهد می باشد. نتایح بدست آمده نشان دادکه مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان باتمامی عوامل کیفیت ارتباط بانک بامشتریان ارتباط مثبت و معناداری داردکه بیشترین تاثیر آن بر عامل وفاداری وهمچنین کمترین آن مربوط به عامل تعهد می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.