مقاله مطالعه ی آزمایشگاهی لایه ضد آب در عرشه بتونی تحت پارامترهای بحرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه ی آزمایشگاهی لایه ضد آب در عرشه بتونی تحت پارامترهای بحرانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه ی آزمایشگاهی لایه ضد آب در عرشه بتونی تحت پارامترهای بحرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی آزمایشگاهی لایه ضد آب در عرشه بتونی تحت پارامترهای بحرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه ی آزمایشگاهی لایه ضد آب در عرشه بتونی تحت پارامترهای بحرانی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
این مقاله خواص پیوستگی لایه های ضد آب را تحت تأثیر عوامل بحرانی شامل دما سازه پل ، ویژگی های سازه ای مواد واستفاده از پوشش زیرین ، بررسی می کند . سه نمونه از مواد ضد آب ( لایه ضد آب ) مطاله شده اند : لایه آسفالتی اصلاح شده ، صفحه آسفالتی پوشیده شده با لاستیک دارای چسبندگی ، پوشش آسفالتی اصلاح شده پلیمری مایع . سوالات تحقیق:در این تحقیق نحوه عملکرد لایه ضد آب در پل بتونی که بین آسفالت و عرشه پل بتنی استفاده می شود، مورد یررسی قرار می گیرد. روش تحقیق: در این تحقیق سه آزمایش انجام شده که عبارتنداز : ۱- آزمایش برش مستقیم : که هدف از انجام این آزمایش تعی ین مقاومت برشی میانی است . ۲- آزمایش کشش مستقیم : که هدف ار انجام ای آزمایش تعیین میزان مقاومت لایه میانی می باشد. ۳- آزمایش جداشدگی لایه : که لایه در دمای ۹۰ درجه سانتی گراد آزمایش می شود تا مقاومت جداشدگی لایه میانی از کل سیستم در این دما بررسی شود . نتیجه گیری: مقاومت پیوستگی لایه ضد آب از بیشمار شرایط متعدد تاثیر می گیرد ، که تماماً می توانند برای مواد ، قابل اطمینان تر و طراحی ساختار ، مطمئن تر در نظر گرفته شوند . مقاومت پیوستگی در ابتدا افزایش می یابد و بعد با افزایش محتویات مواد پوششی ضخامت آن کاهش می یابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.