عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران :

سال انتشار : ۱۳۹۶

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تعاون

تعداد صفحات :۲۴

پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در شرکت های تعاونی تولید روستایی استان مازندران انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را کلیه مدیران عامل تعاونی های تولید روستایی استان مازندران (۱۸۳=N) تشکیل دادند که از میان آنها، ۱۲۵ نفر با استفاده از جدول کرجسی و مورگان و به روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند (۱۲۵=n). ابزار پژوهش پرسش نامه ای بود که روایی آن با کسب نظر استادان و متخصصان فن و پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ (۰.۷۳ – ۰.۹۷) تایید شد. طبق نتایج توصیفی تحقیق، ۴۰.۸ درصد پاسخگویان وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی ها را در سطح متوسط ارزیابی کردند. بر این اساس می توان گفت که وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی در شرکت های تعاونی تولید روستایی در جایگاه مناسب قرار ندارد. طبق نتایج آزمون رگرسیون خطی چندگانه به شیوه گام به گام، چهار عامل اطلاعاتی- ارتباطی، مشارکتی، شخصیتی و تحصیلات به عنوان عوامل تبیین کننده و تاثیرگزار بر وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی شناسایی شدند که در این میان، عامل مشارکتی با میزان بتای ۰.۳۶۵ بیشترین میزان تاثیر را در تبیین متغیر وابسته دارد. چهار عامل مذکور در مجموع ۵۱.۲ درصد از تغییرات وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی را تبیین کردند.

کلید واژه: نظام اطلاعات بازاریابی، تعاونی تولید روستایی، استان مازندران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.