مقاله اثرات پیاده سازی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی بر کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه و آلودگیهای زیست محیطی (مطالعه موردی آزادراه تهران-قم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرات پیاده سازی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی بر کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه و آلودگیهای زیست محیطی (مطالعه موردی آزادراه تهران-قم) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرات پیاده سازی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی بر کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه و آلودگیهای زیست محیطی (مطالعه موردی آزادراه تهران-قم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرات پیاده سازی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی بر کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه و آلودگیهای زیست محیطی (مطالعه موردی آزادراه تهران-قم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرات پیاده سازی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی بر کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه و آلودگیهای زیست محیطی (مطالعه موردی آزادراه تهران-قم) :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

استفاده از سیستم های حمل و نقل هوشمند با بهره گیری از فناوری های نوین نشان داده است که این سیستم ها، منافع قابل توجهی برای انواع شبکه های حمل و نقلی دربردارند، بطوریکه از مهمترین آنها کاهشمصرف انرژی وسایل نقلیه و کاهشآلاینده های زیست محیطی می باشد. سیستمهای هوشمند در صورت عملکرد صحیح، اعتماد مردم به شبکه حمل و نقل را افزایشداده و با بهینه سازی هایی که انجام می دهندسالانه مقادیر قابل توجهی صرفه جویی اقتصادی برای مردم و دولت ها، بوسیله کاهشمصرف انرژی و اثرات نامطلوب زیست محیطی، کاهشزمان سفر و تأخیرهای ناخواسته به ارمغان خواهند آورد. در این نوشتار باشبیه سازی دو سناریوی سیستم اخذ عوارضهوشمند و دستی براساساطلاعات مربوط به آزادراه تهران– قم، به مقایسه میزان تولید آلاینده های هوا و مصرف سوخت وسایل نقلیه در این دو حالت پرداخته شد. با بررسینتایج، میزان کاهش ۶۳ و ۸۶ درصدی بترتیب برای آلاینده های دی اکسید کربن و اکسیدهای نیتروژن در هنگام استفاده از سیستم های هوشمند نسبت به دستی مشاهده شد. همچنین میزان مصرف سوختخودروهای شخصی در حالت اول به دوم نیز با کاهشقابل توجه ۴۰ درصدی همراه بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.