مقاله تاثیر عامل اولویت های تماشاگران بر جذب آنان به مسابقات لیگ برتر ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر عامل اولویت های تماشاگران بر جذب آنان به مسابقات لیگ برتر ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر عامل اولویت های تماشاگران بر جذب آنان به مسابقات لیگ برتر ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عامل اولویت های تماشاگران بر جذب آنان به مسابقات لیگ برتر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر عامل اولویت های تماشاگران بر جذب آنان به مسابقات لیگ برتر ایران :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
تحقیق حاضر در نظر دارد عوامل اثرگذار برجذب تماشاگران به مسابقات فوتبال در شهرستان شیراز در سال ۸۹-۸۸ بررسی نماید. جامعه آماری ۲۸۰۰۰ نفر بودند که تعداد ۳۴۰ نفر به عنوان نمونه ی آماری با استفاده از نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسش نامه ی محقق ساخته در حول محور اولویت های تماشاگران به دست آمد. اعتبار توسط اساتید متخصص و پایایی این پرسش نامه با ضریب الفای کرانباخ ۸۳% تعیین شده بود. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات از شاخص آماری میانگین، انحراف معیار، آزمون تجزیه و تحلیل واریانس، آزمون تی استفاده گردید. نتایج آزمون تجزیه و تحلیل واریانس نشان داد که متغیر شغل ومیزان درآمد افراد درجذب آن ها به مسابقات بی تأثیر است و تنها متغیر میزان مسافت طی شده تا استادیوم در جذب تماشاگران مؤثر می باشد. همچنین نتایج آزمون تی نشان داد که عامل اولویت های تماشاگران بر جذب آنها به مسابقات فوتبال مؤثر می باشد و موجب حضور بیشتر آنها در استادیوم ها می گردد. بررسی ها نشان می دهد که ازبین عوامل مربوط به اولویت های تماشاگران طبق اولویت بندی انجام شده بر حسب ضرایب اصلی سه عامل تبلیغات کافی در مورد زمان و مکان مسابقه در رسانه های محلی، برگزاری منظم و برنامه ریزی شده مسابقات لیگ و پرهیز تماشاگران از بد زبانی و خشونت، بیشترین تاثیر را بر جذب و حضور تماشاگران در ورزشگاه داشته که با تدوین یک برنامه استراتژیک و کاربردی به وسیله برنامه ریزان و دست اندرکاران ورزشی و با در نظر گرفتن محورهای اثر گذار می توان تماشاگران را که در کشور ما به عنوان یک سرمایه بزرگ ملی محسوب می شوند به صورت گسترده تری به مسابقات فوتبال جذب کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.