مقاله نگاه فرایندی به پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای کارآفرین (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نگاه فرایندی به پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای کارآفرین (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگاه فرایندی به پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای کارآفرین (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگاه فرایندی به پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای کارآفرین (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگاه فرایندی به پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای کارآفرین (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) :

تعداد صفحات:۲۸

چکیده:

امروزه اقتصاد جهانی نگاه خویش را از اقتصاد مبتنی بر صنعت و تولید و محصول به رویکرد اقتصاد دانش محور معطوف نموده است و در این رویکرد مفهوم کالا به معنی اطلاعات و دانش است. و مدیریت موثر سرمایه های فکری از مباحث مهم است که سازمانها در دنیای امروزه و اقتصاد دانش محور باآن مواجه اند. مدیریت دانش تنها مدیریت کردن دانش نیست بلکه به بیان دقیق تر مدیریت و ایجاد یک فرهنگ سازمانی است که بکارگیری مناسب و همچنین دانش آفرینی را تشویق نماید تا برای سازمان یک مزیت رقابتی استراتژیک ایجاد نماید. مدیریت دانش رشته ای است که یکپارچگی را در شناسایی، ذخیره، ارزیابی، بازیابی و به اشتراک گذاری همه سرمایه های شرکت بوجود می آورد .این سرما یه ها شامل:پایگاه های اطلاعاتی،اسناد مدارک،گزارش ها،خط مشی هاو دستورالعمل ها ،دانش درباره مشتریان، فرآیند ها، محصولات، خدمات و تجربیات متخصصین است که جمع آوری و ذخیره نشده اند. چنانچه این دانش بتواند به صورت یکجا تصرف شود و انتقال داده شود به شرکت ها کمک خواهد کرد که موفق تر و موثرتر باشند. در سال های اخیر مدیریت دانش در مرکز توجه صنایع خودروسازی قرار گرفته است و بسیاری از خودروسازان استفاده از آن را عامل کلیدی جهت بدست آوردن مزیت رقابتی در بازار و افزایش بهره وری سازمان خود شناخته اند. این مطالعه موردی با هدف به تصویر کشیدن فرایند پیاده سازی مدیریت دانش و ارائه الگوی پیشنهادی اجرا شده در کارخانه صنعتی ایران خودرو انجام گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.