مقاله ارائه مدل توسعه یافته RFM برای بخش بندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل توسعه یافته RFM برای بخش بندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل توسعه یافته RFM برای بخش بندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل توسعه یافته RFM برای بخش بندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل توسعه یافته RFM برای بخش بندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی :

تعداد صفحات:۲۹

چکیده:

در این مقاله ابتدا مطالبی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی انواع مشتری ارائه می شود. سپس مفاهیم بخش بندی، وفاداری مشتریان و مدل وفاداری RFM شرح داده می شود. سپس مشکلات و معایب مدل فعلی RFM و راهکار رفع آنها ارائه و یک مدل جدید R*FM*Beta برای تعیین وفاداری مشتریان پیشنهاد می گردد. همچنین با بیان روش تحقیق و شرح چگونگی استخراج اطلاعات، رویه جمع آوری و تحلیل اطلاعات توضیح داده خواهد شد. سپس برای ارزیابی مدل ارائه شده وفاداری مشتریان براساس داده های جمع آوری شده ۹ ماه ۲۰۰ مشتری بانکها و موسسات مالی مختلف، در مدل جدید و قدیم محاسبه و بخش بندی براساس مقادیر آنها انجام می شود و در انتها با توجه به نتایج حاصله از محاسبات و بخش بندی، مدل برتر ازمیان دو مدل موجود پیشنهاد می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.