مقاله ارزیابی سینتیکی میزان آلایندههای حاصل از احتراقِ بنزن و متان در یک محفظه لولهای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی سینتیکی میزان آلایندههای حاصل از احتراقِ بنزن و متان در یک محفظه لولهای دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی سینتیکی میزان آلایندههای حاصل از احتراقِ بنزن و متان در یک محفظه لولهای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی سینتیکی میزان آلایندههای حاصل از احتراقِ بنزن و متان در یک محفظه لولهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی سینتیکی میزان آلایندههای حاصل از احتراقِ بنزن و متان در یک محفظه لولهای :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
ترکیبات فرار آلی مانند بنزن در جریانهای زائد خروجی از بعضی فرایندهای نفت، گاز و پتروشیمی هستند که این جریانها بعنوان ورودی آشغالسوزها و فلرها میباشند. در تحقیق حاضر، احتراق مخلوط بنزن و متان به خاطر اهمیت مسائل زیستمحیطی در انتشار گازهای گلخانهای، از نقطه نظر سینتیکی به کمک نرم افزار CHEMKIN بررسی گردیدهاست. ارزیابی سینتیکی، با استفاده از مدل سینتیکی A.KONNOV و در حداقل انرژی آزاد گیبس تمامی واکنشها انجام گرفتهاست. این شبیهسازی در فشار اتمسفریک و محدوده دماییK 1500-1000، غلظت ورودی بنزن بین صفر تا ۲۰ % ، نسبت O2/CH4 از ۰/۵ تا ۵ و محدوده تغییرات دبی جریان ورودی(متان،بنزن،هوا) به آشغال سوز ۵۰۰-۵۰ lit/s انجام گرفتهاست. نتایج نشان میدهد با افزایش غلظت بنزن ورودی به زباله سوز، CO افزایش، NO و CO 2 کاهش می یابند و مشاهده میشود با افزایش نسبت ۴ O2/CH غلظت CO خروجی، CO2 و NO شروع به افزایش می کنند. بالا رفتن دمای عملیاتی باعث افزایش میزان CO و کاهش CO2 می شود و NO ابتدا افزایش و سپس با همان شدت، کاهش مییابد. افزایش دبی گاز ورودی(متان،بنزن،هوا) باعث کاهش میزان CO و افزایش اندکی در میزان CO2 می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.